XXL Nutrition

hoe lang kuren met boldenone???

Hotbear

Cool Novice
Waardering
0
Hoi Hoi,

effe een vraagje zit nu in me nakuur maar wil over een tijdje gaan kuren voor het eerst met boldenone... Hoe lang kan ik het beste kuren met boldenone?? Wou het ook combineren met test. Iemand ervaring hiermee, en zijn er nog bijwerkingen waar ik rekening mee moet houden..

Groet

Hotbear

8 tot 12 weken omdat Boldone 'traag' op gang komt.

Combineren met Test wordt veel gedaan en is ook aan te raden. De bijwerkingen zullen voornamelijk de standaard bijwerkingen zijn van de test. Boldone schijnt wel vaak voor extra acne te zorgen.

aangezien boldenone een vrij mild as is is het uitstekend te gebruiken als basis voor een kuur. Je kunt het dan ook zonder problemen 12 weken nemen en het is vrijwel met alles te combineren.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks....
p.s. klopt het ook dat je enorme vreetbuien krijgt van de boldenone

Mzl. Hotbear

Chemical zei:
aangezien boldenone een vrij mild as is is het uitstekend te gebruiken als basis voor een kuur. Je kunt het dan ook zonder problemen 12 weken nemen en het is vrijwel met alles te combineren.

Van de meeste as krijg je wel wat meer trek simpelweg omdat je lichaam meer nodig heeft. Boldenone zorgt inderdaad ook voor een versterkt hongergevoel maar dit is alleen gunstig want je mag in de kuur ook wel een hoop vreten . Probeer het echte wel bij de juiste (schone) voeding te houden.

• Topic Starter Topic Starter
Kjee

thanks, en nog een prettige vakantie....

Mzl. Hotbear

Terug
Naar boven