XXL Nutrition

hoe lang maximaal je kuur te nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook al verhoog je calo inname je lichaam heeft gewoon rust en herstel nodig na een lange kuur geloof me maar. En door kuren nooit doen er is echt een grens en als de rek eruit is wat wil je gaan doen verhogen ? heeft geen zin receptoren zitten gewoon vol dus gebeurt er niks meer. Zijn je receptoren weer leeg lichaam herstelt dan ben je weer goed to go. En dan stap je over op HGH insuline etc ook dit adviseer ik alleen voor jongens die wedstrijden doen en niet weer massa in willen leveren. En door de HGH bespaar je je spieren weer tot de receptoren leeg zijn pak weg 3 maanden hangt af van gebruikte AAS en dosering.

Ach na 4-6 zijn die receptoren ook wel good to go hoor, langer dan dat kan ik niet wachten in ieder geval :D

---------- Post toegevoegd Tue 29 Jan 2013 om 18:47 ----------

Nee, dat jij niks anders ziet dan alleen de AR en diens ligand :rolleyes:

Enige remming van groei wordt niet gedicteerd door de AR, maar door andere factoren. Staat volgens mij nog zelfs in dat artikel van Bryan ook.

Heeft idd ook helemaal niks met receptoren te maken. Eerder met dingen als myostatin

• Topic Starter Topic Starter
----

interessant allemaal......

vooral dat van die receptoren daar word nog vaak over gediscussieerd op forums, en niet doorkuren door bodybuilders? er zijn er genoeg die jaren lang achter mekaar doorgaan. zelfs de mensen die op latere leeftijd een hartaanval kregen of iets met hun lever konden nog niet vaststellen dat het door de a.s. was.

het begint af en toe te klinken alsof je een ufo gezien hebt, niemand weet 100% zeker hoe of wat, er is zoveel over geschreven en gedaan dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

En ja natuurlijk heb ik ook wel eens 30 weken achter mekaar gekuurd, ik heb zelfs getest hoe het was om te kuren zonder te trainen, hoe snel je aggressief zou zijn, wat je zou aankomen, hoe je depressie was erna.ik heb gewoon veel interesse naar mensen die het op hun manier meemaken en ben eigenlijk meer op zoek naar een soort verband van wat komt vaak en vaker voor en als je constant afvinkt dan eens kijken welke symptonen snel opduiken en met welke dosis en welke grondstoffen dat is.

over het meemaken op a.s. je merkt eigenlijk nooit echt heel erg veel, tuurlijk je bent wat meer saggie of sneller geaggiteerd, slechter slapen, meer zweten en blah blah de standaard dingen.... zoals ik, ik slaap gemiddeld 6 uurtjes per dag omdat het gewoon niet langer lukt daarvan word ik altijd 1 x tussendoor wakker.... komt dit door het kuren? ik weet het niet kan me alleen herinneren toen ik 18 was ze zeiden... later krijg je slaap problemen, depressies .... die 2 zijn zeker af en toe daar ja en dat slapen tja ben er wel aan gewend onderhand maar als dit soort symptonen vaker opduiken bij lange gebruikers kan je jonge gebruikers hier beter mee assisteren en uitleggen hoe en wat, vooral tegenwoordig waar iedereen maar klakkeloos overneemt van elkaar dat alles goed is en te doen, het lijkt wel een beetje crystal meth maar dan met a.s..... mensen gaan er goed uitzien, krijgen respect, denken dat ze jonge goden zijn ( niet aanvallend bedoelt ) maar de onzekerheid van binnen blijft altijd zitten en kan op een latere leeftijd net zo hard terug komen als je gestopt bent met kuren en trainen en dan krijg je misschien moeilijkheden met je omgeving omdat je niet op je eigen hebt leren omgaan met dit soort dingen, je hebt geleefd in een waas van training, voeding en a.s.

ik zal er niet te ver op door gaan het is meer een idee hoe ik erover denk en wil daarbij dus niemand aanvallen maar juist leren van anderen hoe die het ervaren.

Zoals je nu stelt zou je dus eindeloos kunnen groeien met AAS. En dat alleen al is complete onzin er is geen 1 bodybuilder ter wereld die jaren achter elkaar AAS gebruikt zonder stops puur omdat dat geen nut heeft.

sorry man, t kan best zijn dat je gelijk hebt, maar je geeft als tegen argument dat ''oma'' (wss je coach of zo) het wel weet... zelfs argumenteren vanuit een studie is lastig... maar omdat iemand veel ervaring heeft met AAS wilt niet zeggen dat die gene ook enig idee heeft wat er kwa waardes gebeurt...

voor de rest is het een interessante topic, maar het lijkt erop dat TS Info wilt winnen over mensen die slechte ervaring heeft met AAS (is er niet gisteren of eergisteren iemand geweest die zo een documantaire wilde maken?) voor de rest erg interessant ik lees mee :P en sorry voor de scepticisme

sorry man, t kan best zijn dat je gelijk hebt, maar je geeft als tegen argument dat ''oma'' (wss je coach of zo) het wel weet... zelfs argumenteren vanuit een studie is lastig... maar omdat iemand veel ervaring heeft met AAS wilt niet zeggen dat die gene ook enig idee heeft wat er kwa waardes gebeurt...

voor de rest is het een interessante topic, maar het lijkt erop dat TS Info wilt winnen over mensen die slechte ervaring heeft met AAS (is er niet gisteren of eergisteren iemand geweest die zo een documantaire wilde maken?) voor de rest erg interessant ik lees mee :P en sorry voor de scepticisme

Geen probleem bipolar dat mag altijd, nee ik wil geen info winnen over slechte ervaringen, en diegene die een docu wilt maken, is een muts eerste klas het is het in het zwart daglicht zetten van a.s. terwijl het helemaal niet zo beschouwd moet worden.... ( denk aan de media over pitbulls jaren terug BULLSHIT ) ik haat dat soort reporters dus ik zit niet op dit vlak info te zoeken haha... wel scherp van je.

Er hoeft ook niet perse een slechte ervaring over as hier te komen maar dat is gewoon op het moment mijn interesse, het goede ervan weten we allemaal wel haha. het is ook een soort discussie topic over wie wat merkt, hoe diegene zich voelt en gevoelt heeft, wat het voor diegene deed toen ie lange tijd achter elkaar kuurde zonder te stoppen, merkte hij toen meer van sides dan een kleine kuur. dat soort dingen.

Ik kan me nog goed herinneren toen ik me eerste kuur nam hoe ik me voelde en daar wel 15 kilo van aankwam zonder dat ik nog precies wist wat alles inhield laat staan me voeding het heeft mij geleid naar een lang proces van dik 20 jaar gebruik op steroiden met op en af momenten maar heb nooit meer zonder kunnen trainen en zal dat ook nooit meer zonder willen/kunnen. Vaak hoor je dan ik heb het niet nodig, ik dit, ik dat alsof sommige specialer zijn dan andere die er gewoon eerlijk voor uitkomen. Veel mensen verzwijgen het of stoppen het in een diep gaatje als mensen het vragen waardoor juist de klap harder word na het kuren want dan gaan mensen zich juist afvragen wat er met je is en als je dan in een depressie bui zit en mensen gaan dingen vragen aan je omdat ze bezorgt kunnen zijn omdat je ineens zoveel afvalt dan is de stap weer te gebruiken erg snel gemaakt. Al dit soort dingen, die op persoonlijk vlak zijn interesseren me erg veel. als er 10 mensen zijn hoeveel van deze mensen die gebruiken herkennen dit die bv in een ontkenningsfase zitten?

Het is jammer dat a.s. niet gewoon legaal zijn want iedereen kan er toch wel aan komen en dan is er tenminste een beetje controle en kunnen mensen geholpen worden hun doelen te halen zoals ze zich dat graag voor zich zien. Jammer als je op een sportschool bent waarvan ze weten dat er gebruikt word maar als je het openlijk zegt word je er afgekickt... tis een beetje krom allemaal.
ben blij dat er forums zijn zoals deze waar mensen tenminste dingen kunnen vragen.

nogmaals als ik soms een beetje doordraaf mijn excuses, ben nergens op uit alleen meningen van andere mensen.

---------- Post toegevoegd Wed 30 Jan 2013 om 15:05 ----------

nu krijg ik net van een bekende van me een site door of ik hier wou vragen of dat betrouwbaar is, ik weet dus niet of je dat mag neerzetten maar anders verwijder maar

Laatst bewerkt door een moderator:
----

om het topic verder af te sluiten toch nog even voor de mensen die wat info willen voorzich zelf..

(bron wiki)

Positieve effecten

Anabole steroïden zorgen voor een verhoogde proteïnesynthese. De proteïnesynthese van de mens bevindt zich constant in een evenwicht van opbouw en afbraak, anabolen zorgen niet alleen voor betere opbouw maar ook voor een remmende afbraak.
De tweede belangrijkste eigenschap is de stimulerende werking op de rode bloedcellen of hemoglobine. Dit leidt tot een verhoging van de zuurstofcapaciteit (VO2max), dus tot een groter uithoudingsvermogen.
Anabolica en testosteron zouden ook zorgen voor een verhoging van de glycogeenopslag. Uit dierenexperimenten op castraten bleek een duidelijke verlaging van de skelet- en hartspierglycogeenopslag.
Verder wordt aan anabolica een immuunstimulerende werking toegeschreven, dat wil zeggen een groei van de lichamelijke afweer bij infecties.
Snellere herstelling van de spieren na een workout.
Testosteron zorgt voor een stimulering van het groeihormoon (STH) wat zorgt voor een hogere calciumafzetting in het beendergestel.
De psychologische werking van anabolen op sporters, wat een niet te overzien positief effect kan teweegbrengen op het prestatiepotentiaal van de sporter.
Verhoogde staat van concentratie (steroïden worden ook gebruikt door studenten in de Verenigde Staten)
[bewerken]Negatieve effecten

Bij overmatig of onjuist gebruik door vrouwen treden er vooral viriliserende effecten op, die meestal onomkeerbaar zijn. Het zorgt voor hirsutisme, gezichts- en lichaamsbeharing, verdieping van de stem, ontregeling van de menstruatiecycli en een aanzienlijke vermindering van de vrouwelijke geslachtskenmerken. Negatieve effecten die daadwerkelijk permanente schade aan het lichaam toebrengen zijn vrijwel altijd te wijten aan misbruik van Anabole steroïden. Onder misbruik verstaan we: Overdoses, langdurig gebruiken zonder tussenpauze (off cycle) en gebruik door vrouwen en kinderen. Er is nog nooit een wetenschappelijk onderzoek geweest dat aan heeft kunnen tonen dat het gebruiken van steroïden gevaarlijk is (let op: dit geldt alleen voor volwassen mannen, niet vrouwen en kinderen die een andere hormoonhuishouding hebben)

Verkeerd gebruik van steroïden kan zorgen voor :

Acne op het hoofd, de borstkas en de rug.
Ontwikkeling van borsten (gynecomastie) door oestrogeenvorming
Levertumoren, cirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
Kans op cataract
Anabole steroiden zijn niet slecht voor de nieren, mensen die steroiden gebruiken en klachten hebben aan de nieren komt door het overmatig consumeren van proteïnen.

Mensen die genetische kwalen hebben geërfd van hun ouders kunnen ook eerder last krijgen van deze kwalen. Een eigenschap van steroïden is dan ook dat het lichaamsfuncties versnelt. Genetica spelen ook een rol bij het ondervinden van eventuele negatieve eigenschappen.

[bewerken]Toediening

Anabole steroïden kunnen op meerdere manieren worden toegediend, aan de éne kant door een orale toediening in de vorm van pillen innemen, aan de andere kant door middel van een injectie of aanbrenging op de huid. De orale inname van testosteron, zelfs in grote hoeveelheden, heeft minder effect (in tegenstelling tot injecties) op het lichaam omdat de opgenomen testosteron zéér snel in de lever wordt gemetaboliseerd in nutteloze metabolieten als androsteron en andere ketosteroïden, die dan toch uiteindelijk in de urine zullen belanden. Orale toediening op dergelijke manier is dus niet efficiënt. Het komt immers twee keer door de lever heen alvorens het bij de receptoren aankomt. Om deze metabolisatie van de lever te voorkomen wordt er aan de steroïden een alkyl toegevoegd, zodat ze de passage door de lever heelhuids doorkomen. Het probleem bij deze toevoeging aan de steroïden (17-AA of 17 alpha alkylated steroids zoals fluoxymesteron, methyltestosteron, stanozolol) is dat deze de lever zwaar aantasten (leverkankertumoren, leverontstekingen (hepatitis), afsterven van de levercellen.

Daarom wordt er meestal geopteerd voor de injectiemethode. De steroïden worden rechtstreeks geïnjecteerd in het spierweefsel (in een ader kan dodelijk zijn) en hoeven dus niet direct door de lever te passeren. Uiteindelijk worden ze wel onschadelijk gemaakt door de lever. Met behulp van aspireren kan een injectie onmogelijk de fout ingaan. Aspireren is het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Indien er zich bloed in de spuit bevindt, dan zit de naald in een bloedvat of ader. De toediener dient dan op een andere plaats te injecteren.

Meestal wordt een origineel steroïdenmolecule met een organisch zuur vermengd, waardoor er een ester ontstaat. Deze ester wordt gemakkelijk getransporteerd in het lichaam waar ze zich kan nestelen en langzaam terug omgezet worden in de originele steroïden.

met 20 jaar kuurervaring kan je zelf antwoord geven op je eigen vragen. dan weet je dat er zelfs met 'normaal' kuren bijwerkingen optreden.

en nu wegwezen

Kan niemand hier normaal antwoord geven op een vraag?
Wat kom je hier eigelijk doen op dit forum e-hero spelen omdat je in real life niks bent?
Als iemand in de sport school na je toe komt en vraagt je wat geef je dan ook zoon antwoord of is dat alleen op een forum tot je zo stoer doet?

Wat kom je hier eigelijk doen op dit forum e-hero spelen omdat je in real life niks bent?
Als iemand in de sport school na je toe komt en vraagt je wat geef je dan ook zoon antwoord of is dat alleen op een forum tot je zo stoer doet?

:stfu:

Ja het is echt wel een interessant topic.
Jammer dat er niet veel gebruikerservaringen naar voren komen van de mensen.

true!

Ja het is echt wel een interessant topic.
Jammer dat er niet veel gebruikerservaringen naar voren komen van de mensen.

Inderdaad ja, maar tegenwoordig word elk topic verpest door weer zoon laag opgeleide e-hero als hierboven. Erg jammer van dit forum zulke gasten moesten ze gewoon een ban geven..

Edit: Bedoel niet jouw he KaLe!

Inderdaad ja, maar tegenwoordig word elk topic verpest door weer zoon laag opgeleide e-hero als hierboven. Erg jammer van dit forum zulke gasten moesten ze gewoon een ban geven..

Edit: Bedoel niet jouw he KaLe!

Als je goed leest zie je dat ik het hele verhaal verkeerd had begrepen en er vervolgens 'normaal' op reageer. Als je goed leest zie je dat TS het verhaal verkeerd neer zet, vandaar mijn reactie.
Maar goed, ik ga me niet verontschuldigen voor mij gedrag, daar ben ik TE e-hero voor. :rolleyes:
Dat terzijde, juist mensen zoals jij die 1 comment lezen en meteen een oordeel klaar hebben lokken reacties uit.
In 1 post van je noem je me een e-hero, laag opgeleid en een nietsnut in reallife.. wie hoort er hier dan een ban te krijgen?

Laatst bewerkt:
Als je goed leest zie je dat ik het hele verhaal verkeerd had begrepen en er vervolgens 'normaal' op reageer. Als je goed leest zie je dat TS het verhaal verkeerd neer zet, vandaar mijn reactie.
Maar goed, ik ga me niet verontschuldigen voor mij gedrag, daar ben ik TE e-hero voor. :rolleyes:
Dat terzijde, juist mensen zoals jij die 1 comment lezen en meteen een oordeel klaar hebben lokken reacties uit.
In 1 post van je noem je me een e-hero, laag opgeleid en een nietsnut in reallife.. wie hoort er hier dan een ban te krijgen?

Zal allemaal wel maar je zegt 'En nu wegwezen' tegen iemand die gewoon een serieuze vraag stelt en iemand die dubbel zou oud als jouw is! Noem ik respectloos. Zou je in real life ook zoiets zeggen tegen een veel ouder persoon als die gewoon een normale vraag stelt?

Lees al 3/4 jaar op dit forum maar tegenwoordig krijgt iedereen zoon antwoord die een topic opent met een gewone vraag. Kan niemand meer normaal antwoorden / met respect zoals je in real life ook antwoord zou geven als iemand iets aan je vraagt. Laatste wat ik erover zeg.

ONTOPIC

Zal allemaal wel maar je zegt 'En nu wegwezen' tegen iemand die gewoon een serieuze vraag stelt en iemand die dubbel zou oud als jouw is! Noem ik respectloos. Zou je in real life ook zoiets zeggen tegen een veel ouder persoon als die gewoon een normale vraag stelt?

Lees al 3/4 jaar op dit forum maar tegenwoordig krijgt iedereen zoon antwoord die een topic opent met een gewone vraag. Kan niemand meer normaal antwoorden / met respect zoals je in real life ook antwoord zou geven als iemand iets aan je vraagt. Laatste wat ik erover zeg.

ONTOPIC

Als je hier al een tijdje mee leest dan snap je ook waarom ik zo reageer. In mijn ogen was dit wist één van de vele die totaal niet wist waar hij het over had, maar dit had ik verkeerd begrepen.
Hij kuurt al 20 jaar en zegt vervolgens dat er bij normaal kuren geen bijwerkingen optreden, dan begint mijn troll alarm toch al flink af te gaan. Later heeft hij dit toegelicht en kreeg vervolgens een 'correct' antwoord van me. Leeftijd vind ik hierin irrelivant, dat iemand ouder is wil dat nog niet zeggen dat ik zijn billen moet kussen. Excuus ga je niet van me krijgen, als je me respectloos noemt dan zal ik daar ook niet van wakker liggen. Je hebt het over respect en je beledigt mij zonder dat je verder leest dan 1 comment, de woorden die jij naar mij toe slingert zijn anders wel een tikje erger dan 'en nu wegwezen' Is maar goed dat we het niet allemaal nodig vinden om elkaar op ons gedrag aan te spreken, dan zou het forum helemaal naar de klote gaan.

Ik vind het wel een verdomd interessante topic geworden, dus laten we het hierbij houden en zijn topic niet verder vervuilen.

Laatst bewerkt:
om het topic verder af te sluiten toch nog even voor de mensen die wat info willen voorzich zelf..

(bron wiki)

Positieve effecten

Anabole steroïden zorgen voor een verhoogde proteïnesynthese. De proteïnesynthese van de mens bevindt zich constant in een evenwicht van opbouw en afbraak, anabolen zorgen niet alleen voor betere opbouw maar ook voor een remmende afbraak.
De tweede belangrijkste eigenschap is de stimulerende werking op de rode bloedcellen of hemoglobine. Dit leidt tot een verhoging van de zuurstofcapaciteit (VO2max), dus tot een groter uithoudingsvermogen.
Anabolica en testosteron zouden ook zorgen voor een verhoging van de glycogeenopslag. Uit dierenexperimenten op castraten bleek een duidelijke verlaging van de skelet- en hartspierglycogeenopslag.
Verder wordt aan anabolica een immuunstimulerende werking toegeschreven, dat wil zeggen een groei van de lichamelijke afweer bij infecties.
Snellere herstelling van de spieren na een workout.
Testosteron zorgt voor een stimulering van het groeihormoon (STH) wat zorgt voor een hogere calciumafzetting in het beendergestel.
De psychologische werking van anabolen op sporters, wat een niet te overzien positief effect kan teweegbrengen op het prestatiepotentiaal van de sporter.
Verhoogde staat van concentratie (steroïden worden ook gebruikt door studenten in de Verenigde Staten)
[bewerken]Negatieve effecten

Bij overmatig of onjuist gebruik door vrouwen treden er vooral viriliserende effecten op, die meestal onomkeerbaar zijn. Het zorgt voor hirsutisme, gezichts- en lichaamsbeharing, verdieping van de stem, ontregeling van de menstruatiecycli en een aanzienlijke vermindering van de vrouwelijke geslachtskenmerken. Negatieve effecten die daadwerkelijk permanente schade aan het lichaam toebrengen zijn vrijwel altijd te wijten aan misbruik van Anabole steroïden. Onder misbruik verstaan we: Overdoses, langdurig gebruiken zonder tussenpauze (off cycle) en gebruik door vrouwen en kinderen. Er is nog nooit een wetenschappelijk onderzoek geweest dat aan heeft kunnen tonen dat het gebruiken van steroïden gevaarlijk is (let op: dit geldt alleen voor volwassen mannen, niet vrouwen en kinderen die een andere hormoonhuishouding hebben)

Verkeerd gebruik van steroïden kan zorgen voor :

Acne op het hoofd, de borstkas en de rug.
Ontwikkeling van borsten (gynecomastie) door oestrogeenvorming
Levertumoren, cirrose en geelzucht kunnen optreden (vooral bij een overdosis van orale steroïden, die twee keer door de lever komen bij inname)
Pijn in maag – en darmkanaal en mogelijke bloedingen
Vergroting van de prostaat bij mannen (moeilijkheden bij urineren, sommige ‘anabole sporters' hebben sondes nodig om te urineren)
Optreding van ‘striemen’ in de huid door de fenomenaal snel groeiende spiermassa
Opgezwollen gezicht door vasthouden van water (problemen in de osmoseregeling)
Vergrote kans op hartaandoeningen
Hoge bloeddruk en afname van de goede cholesterol
Bij mannen kunnen testikels tijdelijk een kleinere vorm aannemen indien er geen voorzorg voor wordt getroffen (proviron, pregnyl)
Bij mannen verhoogt het de kans op impotentie.
Stoornissen in de bloedstolling (tromboses)
Kans op cataract
Anabole steroiden zijn niet slecht voor de nieren, mensen die steroiden gebruiken en klachten hebben aan de nieren komt door het overmatig consumeren van proteïnen.

Mensen die genetische kwalen hebben geërfd van hun ouders kunnen ook eerder last krijgen van deze kwalen. Een eigenschap van steroïden is dan ook dat het lichaamsfuncties versnelt. Genetica spelen ook een rol bij het ondervinden van eventuele negatieve eigenschappen.

[bewerken]Toediening

Anabole steroïden kunnen op meerdere manieren worden toegediend, aan de éne kant door een orale toediening in de vorm van pillen innemen, aan de andere kant door middel van een injectie of aanbrenging op de huid. De orale inname van testosteron, zelfs in grote hoeveelheden, heeft minder effect (in tegenstelling tot injecties) op het lichaam omdat de opgenomen testosteron zéér snel in de lever wordt gemetaboliseerd in nutteloze metabolieten als androsteron en andere ketosteroïden, die dan toch uiteindelijk in de urine zullen belanden. Orale toediening op dergelijke manier is dus niet efficiënt. Het komt immers twee keer door de lever heen alvorens het bij de receptoren aankomt. Om deze metabolisatie van de lever te voorkomen wordt er aan de steroïden een alkyl toegevoegd, zodat ze de passage door de lever heelhuids doorkomen. Het probleem bij deze toevoeging aan de steroïden (17-AA of 17 alpha alkylated steroids zoals fluoxymesteron, methyltestosteron, stanozolol) is dat deze de lever zwaar aantasten (leverkankertumoren, leverontstekingen (hepatitis), afsterven van de levercellen.

Daarom wordt er meestal geopteerd voor de injectiemethode. De steroïden worden rechtstreeks geïnjecteerd in het spierweefsel (in een ader kan dodelijk zijn) en hoeven dus niet direct door de lever te passeren. Uiteindelijk worden ze wel onschadelijk gemaakt door de lever. Met behulp van aspireren kan een injectie onmogelijk de fout ingaan. Aspireren is het terugtrekken van de spuit nadat deze in het spierweefsel zit. Indien er zich bloed in de spuit bevindt, dan zit de naald in een bloedvat of ader. De toediener dient dan op een andere plaats te injecteren.

Meestal wordt een origineel steroïdenmolecule met een organisch zuur vermengd, waardoor er een ester ontstaat. Deze ester wordt gemakkelijk getransporteerd in het lichaam waar ze zich kan nestelen en langzaam terug omgezet worden in de originele steroïden.

Mooi lappie tekst, goed samengevat. Wellicht kan je het stukje 'verkeerd gebruik van steroiden zorgen voor' veranderen in 'negatieve effecten'

AsSpecialist lijkt me toch een troll te zijn gezien hij me vandaag een link heeft gestuurd
van een anabolen verkoopsite. Site werd tevens opgemaakt via zo een freewebs toestand >.<

Wat een kneus dan. Hij dacht zeker indruk te maken door rond te bazuinen dat hij 20 jaar kuurt zodat mensen hem als een betrouwbare dealer zouden zien.

BAN voor aspecialist, is een verkoopsite spammer wss.

---

ten eerste ben ik geen verkoper en alles wat ik bedoel dat bedoel ik goed maar goed ik zie dat als er een topic geopend word het helemaal verdoet word met teksten die er eigenlijk niet bijhoren.

ik ben wel zo iemand als ik iets doe wat niet goed is dan mijn excuses en zal ook niemand meer helpen met dat soort links dus bij deze vanaf vandaag.

Ik lees me eigen topic en dat er wat kritiek is kan ik best wel hebben, iedereen heeft zijn eigen mening hierin.

Als mensen nu na dit topic en gezien hebben dat ik serieus reageer op andere topics nu al om een ban vragen terwijl ik denk ik wel goede informatie kan geven dan laat ik dat verder aan jullie over, alles jullie willen bannen omdat jullie misschien hier langer zitten en denken meer recht van spreken te hebben dan bij deze ban me maar, vind het jammer dat er resoluut keuzes gemaakt worden en dat dappere schapen daar achteraan lopen.

sorry voor mijn woorden op een nette manier, maar vind het een klein beetje ongepast dat er een oordeel word gegeven terwijl sommige niet eens weten hoe de klok opgewonden moet worden.

Ik zou graag verder gaan met nieuwe topics en eventueel deze maar nogmaals wil geen energie in dingen gaan steken als ik met mijn eerste topic en een paar links al zoiets krijg van bannen.

sluit dit topic verder anders maar af, de lol van dit onderwerp is er een beetje af voor me.

ten eerste ben ik geen verkoper en alles wat ik bedoel dat bedoel ik goed maar goed ik zie dat als er een topic geopend word het helemaal verdoet word met teksten die er eigenlijk niet bijhoren.

ik ben wel zo iemand als ik iets doe wat niet goed is dan mijn excuses en zal ook niemand meer helpen met dat soort links dus bij deze vanaf vandaag.

Ik lees me eigen topic en dat er wat kritiek is kan ik best wel hebben, iedereen heeft zijn eigen mening hierin.

Als mensen nu na dit topic en gezien hebben dat ik serieus reageer op andere topics nu al om een ban vragen terwijl ik denk ik wel goede informatie kan geven dan laat ik dat verder aan jullie over, alles jullie willen bannen omdat jullie misschien hier langer zitten en denken meer recht van spreken te hebben dan bij deze ban me maar, vind het jammer dat er resoluut keuzes gemaakt worden en dat dappere schapen daar achteraan lopen.

sorry voor mijn woorden op een nette manier, maar vind het een klein beetje ongepast dat er een oordeel word gegeven terwijl sommige niet eens weten hoe de klok opgewonden moet worden.

Ik zou graag verder gaan met nieuwe topics en eventueel deze maar nogmaals wil geen energie in dingen gaan steken als ik met mijn eerste topic en een paar links al zoiets krijg van bannen.

sluit dit topic verder anders maar af, de lol van dit onderwerp is er een beetje af voor me.

Een hele hoop tekst waarin 6x hetzelfde onnuttige wordt herhaald,
maar wat nog niet duidelijk is dus hierbij de vraag om het duidelijk te maken:

Waarom stuur jij een link van een zeer amateuristische anabolensite naar leden?

Here we go again! :popcorn:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven