MuscleMeat

Hoe lang wachten tot nieuwe kuur?

Test_Addicted

Advanced Bodybuilder
Waardering
5
Ik vraag me af hoelang je minimaal moet wachten nadat je de laatste kuur hebt genomen...

Hier gaat men uit van 3 maanden na je laatste HCG/ Pregnyl injectie... Ik denk dat dit wel voldoende is maar wil het ook van jullie weten!!

volgens mij geld er een regel time on - time off incl. nakuur

maar dat wil niet zeggen dat je lichaam volledig is hersteld

Van die regel word wel vaak uitgegaan jah wat je zegt alleen dat wil niet zeggen nee dat je lichaam hersteld is.
Je zou natuurlijk je bloed kunnen laten testen om te kijken hoe het met je Test-levels zit:)

Je kan ook kijken wat je uiteindelijk doel is.
Je moet je kuren afstemmen op je doel, levenswijze, cut, bulk etc.
Maar dan nog is "normaal" 2x per jaar, soms 3 iets kortere

hij vraagt hiet naar een minimale tijd.. en ik denk idd dat dat een beetje persoonlijk is.. en niet alleen afhangt van hoe snel je lichaam herstelt, maar ook wat je doelen zijn.. moeilijk te zeggen.. wat ik me afvraag is hoeveel mijn lichaam meer is hersteld na bijv. 8, 10 of 12 weken en of het ook daadwerkelijk bijzonder veel uitmaakt.. deze zelfde vraag heeft mij de laatste tijd ook bezig gehouden, goede post :D

ik houd min 6 maanden rust tussen kuren!, zo geef je je lichaam de tijd om weer goed te functioneren en zullen je spulletjes weer beter aanslaan!!

Ik heb wel es gelezen dat als je zeker wilt zijn van je zaak je de lengte in tijd van de kuur moet nemen en deze dan verdubbelen en dat als rust nemen. Was een vuistregel ofzo.

inVorm zei:
Ik heb wel es gelezen dat als je zeker wilt zijn van je zaak je de lengte in tijd van de kuur moet nemen en deze dan verdubbelen en dat als rust nemen. Was een vuistregel ofzo.

Bro als je echt zeker wilt zijn van je zaak dan ga je gewoon simpel langs de dokter en laat je bloed checken , daar aan kun je pas zien als je weer hersteld bent met zeker heid!!

het wil niet zeggen als ik 2 kuren per jaar doe dat ik tussen die tijd volledig ben hersteld,, jaja echt niet!!

Ik denk dat er velen zijn (en het misschien niet durven zeggen) die aanzienlijk korte pauzes nemen tussen de kuren door.

ja dat denk ik ook wel hoor kerel, in inclusief hoor. ik heb tussen mijn vorige kuur en deze kuur net tijd on + nakuur aangehouden maar ik geef toe dat de tijden steeds korter worden.

zorg gewoon dat je een maand a twee maanden na je laatste kuur telkens je bloed laat testen en dat je tijd on+nakuur aanhoudt dan is er niks aan de hand. en niet teveel met 17AA kuren natuurlijk.

yep, dat doe ik ook.. ik ben nu 'net' klaar met mijn kuur en ben alweer de volgende in elkaar aan het puzzelen.. vandaar dat ik dit een hele interresante vraag vindt.. ik laat mijn bloed altijd testen voordat ik aan de kuur begin en als alle waarden in orde zijn begin ik pas.. dat is mijn groen licht na de periode van rust om het zo maar te zeggen.. maar of dit helemaal juist is?? problemen met de leverwaarden hoeven pas na jaren op te treden.. dus hoeveel zegt zo'n bloedtest nou ook echt daadwerkelijk? en testen we wel op de juiste waarden? ik had het er net nog over met een kerel op de sportschool, hij is nu de 40 gepasseerd, heeft jarenlang gekuurd, wat wedstrijden gedraaid en woog in zijn prime een kilo'tje of 135.. dat zou ik ook erg graag op mijn weegschaal willen zien denk ik dan.. :D maar zegt hij dat hij er toch wel spijt van heeft 'omdat hij het nu begint te voelen'.. tja.. wat moet je daar nou mee.. liever 10 dagen geleefd als een leeuw................ toch dbc? ;)

Terug
Naar boven