MuscleMeat

hoe lang wachten voor nakuur

Ik zou 2 dagen erna beginnen +-
Of gewoon gelijk.

Inderdaad, je kunt gelijk beginnen met je nakuur. In principe zal Clomid voldoende zijn. Mag ik vragen hoe je kuurtje eruit zag en wat je gains zijn?

basisinfo kerel :rolleyes: beetje jammer weer....

waarom niet clomid (uitgaande dat je alleen met winstrol hebt gekuurd)?

zal in deze veel effectiever aangezien je hoofddoel is test opstarten en niet het onderdrukken van overtollig oestrogeen

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=24385

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=5938

PS: Zowel Nolva als Chlomid zijn beide anti oestrogenen.

So which one should you use? Well personally, I'd have to say Nolvadex. Both as an on-cycle anti-estrogen and a post-cycle therapy. As an anti-estrogen its simply much stronger, demonstrated by the fact that better results are obtained with 20-40 mg than with 100-150 mg of clomid. For post-cycle, this plays a key role as well. It deactivates rebound estrogen much faster and more effective. But most importantly, Nolvadex has a direct influence on bringing back natural testosterone, where as clomid may actually have a slight negative influence. The reason being that Tamoxifen (as in Nolvadex) seems to increase the responsiveness of LH (luteinizing hormone) to GnRH (gonadtropin releasing hormone), whereas clomid seems to decrease the responsiveness a bit (1).

[..]
(1) Vermeulen A., Comhaire F., Hormonal effects of an anti-estrogen, tamoxifen, in normal and oligospermic men, Fertil. Ster. 29 (1978) 320-27

http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

Hehe,MrJ to the rescue :D
Wat moeten we zonder jou :bow:

• Topic Starter Topic Starter
mn kuur was 50 mg inj van zambon eod, en ben er 3 kg van aangekomen en 3% minder vet gekregen. dat was ook mn uitgangspunt

• Topic Starter Topic Starter
ps ik kan niet tegen clomid dus heb ik nolva gepakt (latin schit) ;)

Niet verder op reageren svp. Ik heb 't gezien en actie ondernomen. :)

idd, we zijn allemaal zo volwassen om sterioden te injecteren dus kunnen we ook normaal doen op een forumpje toch??

hoelang weken heb je 50 mg eod gezet?

Jahoor, lekker een nakuur gaan doen na een beetje winstrol.

Want baat het niet dan schaadt het niet, toch? *NOT*

ook mee eens, ik zou niet nakuren na een winstrol only kuurtje. niet echt nodig. ik denk dat het bij jou echt om 3% minder vet ging of niet? dus afvallen zonder spiermassa verlies. zoiets?

spierennnn zei:
ook mee eens, ik zou niet nakuren na een winstrol only kuurtje. niet echt nodig. ik denk dat het bij jou echt om 3% minder vet ging of niet? dus afvallen zonder spiermassa verlies. zoiets?

Wel of niet nakuren heeft toch geen ene reet te maken met het doel van je kuur? Of je nou wil k*tten of massa, je onderdrukt met beide in een bepaalde mate je eigen testproductie!

Ik zeg maar zo, zeg maar niks :)

ArieWillem zei:
Wel of niet nakuren heeft toch geen ene reet te maken met het doel van je kuur? Of je nou wil k*tten of massa, je onderdrukt met beide in een bepaalde mate je eigen testproductie!

Ik zeg maar zo, zeg maar niks :)

heel simpel. hij is 3 kilo aangekomen en 3% minder vet. als hij alleen af wil vallen zonder spiermassa kwijt te raken hoef hij na zijn kuurtje niet af te keuren. hij zal iets van die 3 kilo kwijt raken ( ok als jij wilt zeggen dat hij alles kwijt raakt vind ik het ook goed), maar dan heeft hij in iedergeval nogsteeds de zelfde spiermassa VOOR zijn kuur, (als je denkt dat hij alles kwijt raakt zonder een nakuur) terwijl hij tog wel af is gevallen.

Hi kerel, ik zou je bij deze willen verzoeken je bullshit van niet nakuren voor je te willen houden.

We willen hier niet dat mensen die rare onderbouwde praatjes van jou gaat over nemen.

spierennnn zei:
heel simpel. hij is 3 kilo aangekomen en 3% minder vet. als hij alleen af wil vallen zonder spiermassa kwijt te raken hoef hij na zijn kuurtje niet af te keuren. hij zal iets van die 3 kilo kwijt raken ( ok als jij wilt zeggen dat hij alles kwijt raakt vind ik het ook goed), maar dan heeft hij in iedergeval nogsteeds de zelfde spiermassa VOOR zijn kuur, (als je denkt dat hij alles kwijt raakt zonder een nakuur) terwijl hij tog wel af is gevallen.

NAKUREN !! Deze discussie is er al geweest in een vorig topic van jou.

grtz

Terug
Naar boven