AndroidHealthClinic

hoe lang wachten voor nakuur

MrJ zei:
Hi kerel, ik zou je bij deze willen verzoeken je bullshit van niet nakuren voor je te willen houden.

We willen hier niet dat mensen die rare onderbouwde praatjes van jou gaat over nemen.

geen probleem, jullie moeten het zelf weten. het is alleen dat ik weet waarover ik praat. na paar jaar op sportschool te werken heb ik genoeg dingen gezien om zelf mijn conclsies te kunnen trekken. ik zeg niet dat ik alles weet, maar wil altijd graag wat dingen bij leren. 1 ding: ik zeg niet dat het goed is wat ik zeg (zoals ik al zei iedereen in de bodybuilding werled heeft zijn eigen meningen) maar mijn mening is om bij lichte kuurtje niet na te kuren. maar misschien heb jij helemaal gelijk.

Zeer lichte kuurtjes misschien niet.

Maar zoals jij eerder stelde bij 10 weken 250mg Test. Enth. en 200mg Deca niet na te kuren is onzin. :)

Maar die discussie desnoods verder waar hij eerst gebleven was.

MrJ zei:
Zeer lichte kuurtjes misschien niet.

Maar zoals jij eerder stelde bij 10 weken 250mg Test. Enth. en 200mg Deca niet na te kuren is onzin. :)

Maar die discussie desnoods verder waar hij eerst gebleven was.

mee eens ;). bij dat soort kuurtjes moet je wel nakuren. ik zei ook al dat ik dat ook van plan was. maar winstrol kuur only is weer wat anders. :)

Terug
Naar boven