MuscleMeat

Hoe lang zal ik leven...?

Hahha!! Ik had ingevuld dat ik 90 ben. Ik wordt 86 jaar, ik heb nog -4 jaar te gaan:rolleyes:

Vraag me af hoe je dat doet?

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:58 ----------

EN: een BMI van 10 betekent: "Doe zo verder ! U weet, mensen met een te hoog BMI lopen vaker risico op een hartaanval."

Dus go anorexia!

Je bereikt zeker je 71 -ste levensjaar

Je bereikt zeker je 86 -ste levensjaar.

Je hebt nog 63 jaar te gaan !

Alleen is m'n BMI te hoog :(

Ziehier het resultaat :
Man :
U bent een man, aan dit gegeven kan je niets veranderen. Het is wel zo dat mannen, statistisch gezien, jonger sterven dan vrouwen.

OPGELET! Uw BMI :
Hmm, mensen met een te hoog BMI lopen vaker risico op een hartaanval. Probeer uw BMI onder controle te houden.

OPGELET! Geen lichaamsbeweging :
Niet echt verstandig... Bewegen versterkt je longen en hart en zorgt voor calorieverbranding. Bovendien wordt de kans op hart- en vaatziekten, botontkalking, overgewicht, suikerziekte, hoge bloeddruk en spierpijn minder als je beweegt. Sporten houdt je fit en gezond. Je ziet er ook goed uit, je hebt een mooier figuur, je bent minder snel moe en je vecht beter tegen ziektes.

OPGELET! Stress :
Stress is echt niet goed voor uw gezondheid. Studies tonen aan dat de stressfactor een impact heeft op uw gezondheid.

OPGELET! Roker :
U loopt 43% meer kans om een of andere vorm van kanker te krijgen door het roken. Ook hier tonen studies aan dat uw levensverwachting significant wordt ingekort.

OPGELET! Drinker :
Jammer ... Verschillende ziekten zijn te wijten aan regelmatig en overdadig drinken. Iemand die elke dag meer dan 5 eenheden alcohol drinkt sterft 10 jaar vroeger dan iemand die met mate alcohol verbruikt.

Je bereikt zeker je 33 -ste levensjaar.

Je hebt nog 14 jaar te gaan !

The ****, moet je voor de lol een BMI van 5 invullen, geen probleem hoor:p En een BMI van 75 schijnt ook niet echt een probleem te zijn.

Maar oh wee als je rookt/drinkt. Het wordt hoog tijd dat er een soort van test komt voor nieuwe websites want het getuigd niet echt van wijsheid, laat staan dat het iets minder intellectuele mensen verder helpt:p

Je bereikt zeker je 110 -de levensjaar.

Je bereikt zeker je 86 -ste levensjaar.

Je hebt nog 72 jaar te gaan !

Pfff, weet je zeker dat je nog zolang wilt rondlopen :rolleyes:

Overigens werd ik volgens die crap 83, :Dlike that's gonna happen :D

Nee, zelf zou ik blij zijn als ik de mooie 50 haal, heck give me 40 if that's all there is

Nog 62 jaar te gaan. hmm even testen of dat waar is!

Terug
Naar boven