MuscleMeat

Hoe oud waren jullie

Re: hoe oud waaren jullie

Oud genoeg,
Het valt me op dat iedereen negatieve reacties geeft op mensen die met bv 19jaar een kuur willen pakken.
Maar als ik deze leeftijden zie dan kom dat gemiddelde ook niet boven de 20jaar uit!
Ik denk dat de leeftijd/trainingervaring voor iedereen anders is, en daarom kan je niet meteen zeggen: TE JONG

ik weet niet meer dat is zoooooooolang geleden :D

XLarge zei:
Oud genoeg,
Het valt me op dat iedereen negatieve reacties geeft op mensen die met bv 19jaar een kuur willen pakken.
Maar als ik deze leeftijden zie dan kom dat gemiddelde ook niet boven de 20jaar uit!
Ik denk dat de leeftijd/trainingervaring voor iedereen anders is, en daarom kan je niet meteen zeggen: TE JONG

Het feit dat anderen die niet of slecht geinformeerd waren over de risico's van het gebruik van AS op jonge leeftijd, betekent niet dat anderen dan ook maar dezelfde fout moeten maken.

Van de vele gebruikers op dit forum zijn er overigens slechts een paar die gereageerd hebben. Ik vraag me dus af in hoeverre deze gemiddelde leeftijd echt representatief is.

èr is din deze tijd veel meer informatie beschikbaar ten opzichte van dat ik begon met kuren zo'n 14 jaar geleden. nu met al dit soort forums kan en hoor je beter te weten want je kan dingen zelf opzoeken. in die tijd was je toch afhankelijk van zogenaamde experts op de sportschool en de gene die het verkocht.

-rodge

23 jaar oud met 5 trainingsjaren! O ja.. ben nu bezig..

rodge zei:
èr is din deze tijd veel meer informatie beschikbaar ten opzichte van dat ik begon met kuren zo'n 14 jaar geleden. nu met al dit soort forums kan en hoor je beter te weten want je kan dingen zelf opzoeken. in die tijd was je toch afhankelijk van zogenaamde experts op de sportschool en de gene die het verkocht.

-rodge

ben jij dat op je avatar? en waar train jij in haarlem?

damn! Flinke jongen hehe :eek: :D

20 jaar

rodge zei:

-rodge

Idd..velen zijn door schade en schande wijs geworden..waaronder ikzelf

1e kuur Anapolon/Anavar :(

rodge zei:

-rodge

heb je er nog iets aan nagehouden door op jonge leeftijd te gaan kuren?

groeten

XLarge zei:
heb je er nog iets aan nagehouden door op jonge leeftijd te gaan kuren?

groeten

ik ben 183cm dus het heeft m'n groei niet echt in de weg gezeten,zeker als je kijkt naar de rest van m'n familie. maar ik heb wel altijd de grootste moeite gehad om weer enigzins te herstellen na een kuur. ik mocht altijd blij zijn als ik m'n test level naar de onder grens van de normale waardes kreeg. dus dat heb ik er wel waarschijnlijk aan over gehouden. dit is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen maar de kans dat zoiets gebeurt is zeker aanwezig imo.

-rodge

24 met hele slechte voorlichting.........maar dat is nu beter

Terug
Naar boven