AndroidHealthClinic

hoe raak ik mijn vetbuikje kwijt?

vanakaam

Novice
Waardering
0
Hoi iedereen,

ik ben de wanhoop nabij :mad:

ik ben een jongeman van 35, 190cm en 87 kg. Ik ben betrekkelijk tevreden met mijn lichaamsproporties, maar ik heb sinds enkele jaren een hangbuikje.
Ik heb 3 jaar geleden bijna 98kg gewogen, dus had toen overgewicht. Nu echter ben ik op een normale bodymass index.

Ik ben geen snoeper; eet 's avonds één grote maaltijd; en probeer het knabbelen 's avonds te laten met succes.
Ik fitness en powergym elke dag over de middag 1 uur: 25 minuten steppen, 75x weightlifting; 400x buikspieroefeningen; 100x borstspieroefeningen.
Ik neem kruidenmiddelen als vetverbranders (zonder veel resultaat).
U ziet: ik heb al heel wat inspanning gedaan.
En ik geraak gefrusteerd, want ik geraak mijn hangbuikje maar niet kwijt.

Ik ben bereid om wat zwaarder stuff daarvoor te gebruiken, maar wat zouden jullie me aanraden? ???
Of kan iemand me nog een ander advies geven?

Ik hoop dat iemand me kan helpen...

:wave:
Wat eet je zoal op een dag? Toch niet enkel de maaltijd savonds?
Doe wat meer algemene cardio ipv 400 sit ups? Wss ben je iemand die gelooft in het volksgezegde dikke buik? dan moet je buikspieroefeningen gaan doen.. Plaatselijk vet verbranden bestaat niet.

Hoi iedereen,

ik ben een jongeman van 35, 190cm en 87 kg. Ik ben betrekkelijk tevreden met mijn lichaamsproporties, maar ik heb sinds enkele jaren een hangbuikje.
Ik heb 3 jaar geleden bijna 98kg gewogen, dus had toen overgewicht. Nu echter ben ik op een normale bodymass index.

Ik ben geen snoeper; eet 's avonds één grote maaltijd; en probeer het knabbelen 's avonds te laten met succes.
Ik fitness en powergym elke dag over de middag 1 uur: 25 minuten steppen, 75x weightlifting; 400x buikspieroefeningen; 100x borstspieroefeningen.

Ik ben bereid om wat zwaarder stuff daarvoor te gebruiken, maar wat zouden jullie me aanraden? ???

he? je zit onder je streefgewicht, dan denk ik dat het tussen je oren zit, kijk anders naar jezelf in de spiegel. ga naar 30 min cardio, dan 35to 40 min , dan 45 min zo maak je je lichaam niet lui door steds dezelfde oefeningen en tijd te spenderen, en zet je je vetverbranding op en hoger peil.

wat is je voedingsschema?

• Topic Starter Topic Starter
:wave:
Wat eet je zoal op een dag? Toch niet enkel de maaltijd savonds?
Doe wat meer algemene cardio ipv 400 sit ups? Wss ben je iemand die gelooft in het volksgezegde dikke buik? dan moet je buikspieroefeningen gaan doen.. Plaatselijk vet verbranden bestaat niet.

's morgens een halve pot gewone cornflakes (ik krijg 's morgens niet meer door mijn keel...); 's middags een pot soep; 's avonds een normale maaltijd. Tussendoor evt fruit. in de vooravond dikwijls een soep.
Als plaatselijk vet verbranden niet bestaat, hoe geraak ik dan mijn plaatselijk buikje kwijt? :D
Heeft het zin om pillen te pakken?

Hoi iedereen,

Hoe kom je aan dat trainingsschema?

kun je misschien je arm, borst en buikomvang meten? (een foto posten is ook goed)

buikomvang gemeten als jej e buik inhoud en 1 keer als jeje buik maximaal uitpuilt.

je voor het slapen toch geen zware maaltijd nemen ??? of wel???

• Topic Starter Topic Starter
mijn maten zijn: arm 37cm; borst 107cm; buik in: 88cm; buik uit: 100cm

Kweet nog dat ik 104kg ofsow woog, vadsig em dat ik was afgevallen naar 77kg,, en nog steeds had ik lovehandles,, en dat bij een lengte van 1.86 terwijl me kop er echt super ingevallen uitzag,, kzou verder ook niet weten hoe ik ze normaal zou weg kunnen krijgen en toch nog een beetje gezonde look zou kunnen behouden

Kweet nog dat ik 104kg ofsow woog, vadsig em dat ik was afgevallen naar 77kg,, en nog steeds had ik lovehandles,, en dat bij een lengte van 1.86 terwijl me kop er echt super ingevallen uitzag,, kzou verder ook niet weten hoe ik ze normaal zou weg kunnen krijgen en toch nog een beetje gezonde look zou kunnen behouden

Hoe zag je methode eruit dan?

1,5 uur per dag lopen

ik heb een beetje hetzelfde als matador

woog op een gegeven moment ook 76 kg 188cm lang en ook nog lovehandles als ik zwaarder word lijkt het er op alsof het daar als eerste eraan komt.

rustig veel tijd om me eiwitten in te nemen

ik heb een beetje hetzelfde als matador

woog op een gegeven moment ook 76 kg 188cm lang en ook nog lovehandles als ik zwaarder word lijkt het er op alsof het daar als eerste eraan komt.

meschien een tipje wat wel handig lijkt, is dat meschien consetreer je te veel op de rectus abdominis voor de duidelijk heid dat is dan de (midden kant)

als je de intercostales en de obliques (oftewel makkelijker gezegt de zijkanten ) meer aandacht gaat geven dan word dat breder en dan dan trekt je huid ook mee en dan verdwijnen die love handles van zelf .

conclusiedoe verschillende oefeningen die de zijkanten bevorderd lijkt mij
'

Wordt een breatherian zeker weten dat je ripped wordt
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven