Fitness Seller

hoe raak ik vet kwijt

den0

Novice
Waardering
0
Hallo mensen ik heb een vraag.

Zou iemand mij kunne vertellen hoe ik dat vet op mijn buik een beetje meer weg kan krijgen en op mijn heupen en op mijn onder rug het zijn zegmaar een klein beetje love hendels maar dan helemaal onder aan mijn rug aan de zijkant ??

wat voor oefeningen zou ik daarvoor het beste kunnen doen of moet ik mijn voedings patroon aan passen en zo ja wat zijn de do's en dont's en nog meer handige tips :D zijn altijd welkom.

groetjes den0

een goed eetschema om te beginnen, daarnaast lekker trainen en cardio, en bestel stackers. als je doorzettingsvermogen en discipline hebt ben je je overtollig vet zo kwijt.

Zonder die stackers gaat dat ook best lukken hoor.

• Topic Starter Topic Starter
maar hoe kom ik er achter wat het beste eetschema voor mij is ?

Ik heb ff zitten kijken maar die stackers lijkt mij niet zo'n goed idee. watn ik heb op meerdere sites gelezen dat het gebruik niet al te best voor je is en wat er in sommige stackers zit ook niet.

3 dagen laag in koolhydraten (500 kcal onder je vebruik) dan 1 dag hoog in koolhydraten (300 boven je verbruik). Vermijd alle suikers behalve na de training dan neem je 10 a 15 gram dextrose. Op de hoge koolhydraten dag mag je 20 gram dextrose na de training. Voor de rest alleen complexe koolhydraten op alle dagen. Eiwitten moeten 40% van je calorie inname zijn. Max 1 gr vet per kilo lichaams gewicht en op de koolhydraat hoge dag mag je maar 1/3 van het vet dat je normaal neemt.

Zo iets :D

3 dagen laag in koolhydraten (500 kcal onder je vebruik) dan 1 dag hoog in koolhydraten (300 boven je verbruik). Vermijd alle suikers behalve na de training dan neem je 10 a 15 gram dextrose. Op de hoge koolhydraten dag mag je 20 gram dextrose na de training. Voor de rest alleen complexe koolhydraten op alle dagen. Eiwitten moeten 40% van je calorie inname zijn. Max 1 gr vet per kilo lichaams gewicht en op de koolhydraat hoge dag mag je maar 1/3 van het vet dat je normaal neemt.

Zo iets :D

Thanx dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd.
Als ik mijn creatine kuur heb neem ik elke ochtend 5 gram creatine met een eetlepel dextrose. Tijdens de training vul ik mijn flesje ook met dextrose voor extra energie en direct na het trainen neem ik een eiwit shake met ook een lepel dextrose om het snel om het snel door de spieren op te laten nemen want na de training staan je spierenongeveer een half uur open voor eiwit .. maar zo te zien is dat dus niet echt verstandig voor mijn vetpercentage? wat zou dan wel werken voor mij als ik creatine en eiwit neem ??

Thanx dan doe ik waarschijnlijk iets verkeerd.
Als ik mijn creatine kuur heb neem ik elke ochtend 5 gram creatine met een eetlepel dextrose. Tijdens de training vul ik mijn flesje ook met dextrose voor extra energie en direct na het trainen neem ik een eiwit shake met ook een lepel dextrose om het snel om het snel door de spieren op te laten nemen want na de training staan je spierenongeveer een half uur open voor eiwit .. maar zo te zien is dat dus niet echt verstandig voor mijn vetpercentage? wat zou dan wel werken voor mij als ik creatine en eiwit neem ??

Tijdens de training wil je juist dat je lichaam vet als energie gaat gebruiken (vet verbranding) en niet dextrose als energiebron ;)

Ik zou gewoon na het trainen een klein beetje dextrose nemen en dan 20 minuten later je Whey. Creatine gebruik ik zelf nooit in de cut.

Tijdens de training wil je juist dat je lichaam vet als energie gaat gebruiken (vet verbranding) en niet dextrose als energiebron ;)

Ik zou gewoon na het trainen een klein beetje dextrose nemen en dan 20 minuten later je Whey. Creatine gebruik ik zelf nooit in de cut.

thnx :d maare hoezo gebruik je nooit creatine als ik mag vragen ?????

thnx :d maare hoezo gebruik je nooit creatine als ik mag vragen ?????

Het zou wel kunnen hoor, maar ik geef mijn geld liever uit aan BCAA's enzo. Je zou creatine kunnen gebruiken om kracht te behouden. Bepaalde soorten creatine kunnen er ook voor zorgen dat je veel vocht gaat vasthouden.

Het zou wel kunnen hoor, maar ik geef mijn geld liever uit aan BCAA's enzo. Je zou creatine kunnen gebruiken om kracht te behouden. Bepaalde soorten creatine kunnen er ook voor zorgen dat je veel vocht gaat vasthouden.

weer wat geleerd vandaag :D

Voedingsschema, cardio, doorzetten en geduld

Als ik (clean) bulk pak ik wel creatine, maar in de cut niet.

wat bedoel je met clean? bulk ? cut ???

Bulk=alles wat je tegen komt naar binnen werken en zo hardcore mogelijk trainen
clean bulk=nog steeds veel naar binnen werken, maar dan letten dat je niet te vettige dingen eet, en hardcore trainen
cut= minder calorien binnen krijgen dan je eigenlijk nodig hebt, en na druk leggen op cardio. Doel; droger worden, vet verbranden dus.

Bulk=alles wat je tegen komt naar binnen werken en zo hardcore mogelijk trainen
clean bulk=nog steeds veel naar binnen werken, maar dan letten dat je niet te vettige dingen eet, en hardcore trainen
cut= minder calorien binnen krijgen dan je eigenlijk nodig hebt, en na druk leggen op cardio. Doel; droger worden, vet verbranden dus.

Ja klopt wel aardig. Onder clean bulk versta ik 300 - 500 kcal boven onderhoud en alleen kwaliteit voedsel.

Wat jij wilt is cutten (vet percentage verlagen met behoud van zoveel mogelijk spiermassa)

Ik ben hier ook mee bezig sinds een weekje. Momenteel doe ik een zig-zag van 3-1 in mijn voedingspatroon. Dus 3 dagen low (-15% van onderhoud) en 1 dag op onderhoud (dit voorkomt dat je lichaam in spaarstand gaat en spierafbraak).

Dit uiteraard met hardcore trainen erbij en HIIT na de kt voor de verbranding. De resultaten zullen grotendeels door een strak voedingsschema komen en uiteraard hardcore trainen (wat zorgt dat je in het totaal lager in je kcal uitkomt, want die verbrand je).

http://www.mensworkoutguide.com/home.html

Werkt die 3/1 dagen goed voor jullie? Ik dacht dat je minimaal 2-3 dagen op of boven onderhoud moest eten om vertraging van je verbranding te voorkomen.

Uh ben er net een weekje mee bezig, dus kan er nog niet heeeeel veel zinnigs over zeggen. Het principe is dat je op dag 4 op je onderhoud gaat zitten, zodat je lichaam niet over gaat op de spaarstand (en dus vertraging van je verbranding). Aldus BFFM is 1 dag voldoende om je verbranding op niveau te houden.

Er zijn ook andere varianten in de zig-zag. Je kan ook 3 dagen low (-15 tot 20%) doen en dan 3 dagen high (+5%). Je moet daar zelf even een goede balans in vinden. :)

Quote uit BFFM: "30% is a large reduction, but as long as you raise your calories every fourth day, your metabolism won’t be affected. If loss of LBM ever becomes a problem, you can raise the number of calories you consume on your high days or you can even take two or three high calorie days in a row (a three-down, two up or three down, three up rotation)."

Terug
Naar boven