XXL Nutrition

Hoe resultaat bepalen

activ

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
Hoi allemaal,

Ik ben naar mijn idee best goed bezig v.w.b. voeding en training maar ik vindt het erg moeilijk om het resultaat te bepalen. Ik zou heel graag op de één of andere manier controleren of ik op de juiste weg zit, en of er dus massa bij komt maar weinig of geen vet.

Ik weet dat die weegschalen met bf meter niet kloppen en dat huidplooi meting niet betrouwbaar is als een onervaren persoon het doet. Maar hoe moet ik dan controleren of alles de juiste kant op gaat? Bij voorkeur voordat het overduidelijk zichtbaar is in de spiegel.

Groeten,
activ

niet mierenneukerig doen en gewoon gaan?

Dit kan je doen met fotos, bv van je vakantie. Zie je verschil ? dan ben je goed bezig
En met de training.. als het lekker gaat en je wordt sterker

zolang je maar keihard traint en alles uit elke training haalt en een goed schema volgt, veel eiwit inneemt, groei je lichaam echt wel daar hoef je je geen zorgen over te maken

Je komt erachter omdat je:
- meer weegt dan op een X moment
- meer gewicht kan liften dan eerder op een X moment
- kleren strakker beginnen te zitten

Maak dus een momentopname als je die nog niet had. Zo kun je over een aantal weken/maanden zien hoever je ten opzichte van dat punt bent opgeschoten

Je gaat niet direct een sixpack krijgen en armen met een omtrek van 3meter...
Gewoon trainen, en als je goed traint zal je snel verdandering zien, zelfs in de spiegel.

Terug
Naar boven