XXL Nutrition

Hoe te eten trinen tijden een kuur?

xtreem

Cool Novice
Waardering
0
ik g een kuur doen met test en tren mischien nog wt dinbol der bij. ben 97kg 9%vet
750 test en 500 mg tren per week.

norml gesproken eet ik 250grm eiwit en 800 grm koolydrten per dg.
dcht zelf n eiwiten verhogen nr 350 grm en koolydrten nr 1200? is dit genoeg? en op welke dingen moet ik nog meer letten. vorige x heb ik niet echt goed op mijn voeding gelet. en ls ik kuur wt moet ik vernderen in mijn triningschem vorige x nix vernderd. dcht er n nu lle spiergroepn 2 x in de 10 dgen te trinen wt vinden jullie er vn geef jullie mening en pssings!

lsvst bednkt voor jullie hulp!

zit er een nieuw keyboard in je kuur ook?

ff een letter A op sinterklaas vragen :D

• Topic Starter Topic Starter
lol nou ff serieus! koop zterdg wel een nieuwe

zorg dat je je verbruik uitrekent. ga hier dan 1000a1500kcal bovenzitten in je kuur.
Je bent 97kilo. 350gram eiwit is een goed idee, 400gram of 500 is beter. dit levert al 2000kcal op.
Stel je verbruik is 4000, dan neem jij dus 5500.
waarvan 2000 uit eiwit. De overige 3500verdeel je dan over koolhydraten en vet. Ook is het erg verstandig een goed voedingsschema te maken en dat hier te posten. sleutelen wij er wel aan.
(is maar een voorbeeld, ik weet je verbruik niet!! dit is een erg belangrijk gegeven!!)

verder is het belangrijk dat je veeeeel water drinkt. litertje of 4, 5 per dag (niet bij het eten, tussen de maaltijden door).
Wat betreft je training: 2x per 10dagen is een goed plan, mits je daar goed op reageert. Zorg dat je blijft varieren, ook in je kuur. Maak een goed heavy schema! Post het desnoods hier, kijken wij dr met zn allen naar.
succes

effe off-topic:
D. nog geen Moderator??
Komop Boardmakers, let eens op!

Terug
Naar boven