Fitness Seller

Hoe vaak ga je naar de bioscoop?

Peiling Peiling Hoe vaak ga je naar de bioscoop?

• Totaal stemmers
    57

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Titel zegt genoeg :)

Ik zelf eens per twee weken ongeveer. Vaak wel omdat we gewoon niks beters te doen hebben en bioscoop goed tijdverdrijf is ;). Soms zelfs films die me eigenlijk helemaal niks aan lijken.

Nooit , kan geen twee uur stilzitten in een kleffe ruimte . Kijk liever thuis op mijn muur met de beemer .

1 keer per maand gemiddeld.........

Bijna nooit, ongeveer een keer per maand... of eigenlijk eerder een keer per twee maanden. Altijd met een vriendin die ik verder bijna nooit meer zie, maar af en toe samen naar de film + wat drinken + bijkletsen is soort traditie geworden ofzo.

Oh en heeeeeel soms in m'n eentje, gratis voorpremière ofzo...

Bijna nooit, ongeveer een keer per maand... of eigenlijk eerder een keer per twee maanden.

Ongeveer 1 x per jaar

vrijwel nooit....

Nu ongeveer één keer in de maand, sinds ik terug een vriendin heb. Voordien als vrijgezel misschien 2 keer op een jaar :(
Een goeie 10 jaar terug ging ik zelfs 1 keer per week, ben wel een filmfreakske ;)

Een keer of 4~5 per jaar.

ligt eraan of er goede films draaien. Als er snel op elkaar goede films draaien dan kan het zo zijn dan we 1x in de 2 weken gaan. In ieder geval zeker 1x per maand. Biosje is chill.

1 a 2 keer per jaar :) internet is mijn homeboy ©jonkoliciouz

Ik werk parttime bij een theater / bioscoop :)

vroegah elke week

nu ik canal+ heb nog maar 4 keer per jaar :P

Wisselt enorm. Laatst 6 films gezien in 1 week bijvoorbeeld. Denk gemiddeld zo'n 25 a 30 titels per jaar, ongeveer 1 in de 2 weken.

tijd terug, laatste keer was The Mummy 2

als ik zin heb, niet zo gek vaak..

Als er een goede film is..

1 keer per maand ongeveer...

Iets minder als 1x per maand, denk zo'n 10x per jaar. Wel relax als je op zondagavond niet veel te doen hebt..

1 keer per jaar ofzo

Terug
Naar boven