XXL Nutrition

Hoe vaak ga je naar de bioscoop?

Peiling Peiling Hoe vaak ga je naar de bioscoop?

• Totaal stemmers
    57
2x per jaar, eigenlijk nog minder, vind 't een beetje duur, en thuis weet ik tenminste zeker dat ik lekker zit, er is nu wel iets dat je voor 18 euro per maand onbeperkt bioscoop films kan kijken, dat lijkt me wel wat :D

Tot een jaar of 2 geleden zeker 2 a 4 keer per maand. Nu bijna nooit meer, 4 keer per jar ofzo. Films downloaden en thuis kijken bevalt me toch wat te goed. Maar de echte spectakel toppers kijk ik in de bios. Jammer dat je dan vaak tussen van dat herrieschoppend k*t tuig zit, dus probeer wel beetje de drukke voorstellingen te vermijden.

2x per jaar, eigenlijk nog minder, vind 't een beetje duur, en thuis weet ik tenminste zeker dat ik lekker zit, er is nu wel iets dat je voor 18 euro per maand onbeperkt bioscoop films kan kijken, dat lijkt me wel wat :D

Ja maar dan MOET je wel elke maand gaan he... Ik bedoel, je zit eraan vast, je moet elke maand die 18 euri betalen.

Ja maar dan MOET je wel elke maand gaan he... Ik bedoel, je zit eraan vast, je moet elke maand die 18 euri betalen.

Geen probleem, wat is 18 euro nou, en bios is leuk hoor maar niet als je elke keer 9 euro moet neerleggen en dan nog eten erbij etc. maar als ik voor 18 euro onbeperkt mag, dan kan ik goed up to date blijven met films ;) gewoon dagelijks of ff snel op vrijdagavond voor t feesten, een filmpie pakken met een bak ben&jerry's, ik zie mezelf wel zitten :D

Geen probleem, wat is 18 euro nou, en bios is leuk hoor maar niet als je elke keer 9 euro moet neerleggen en dan nog eten erbij etc. maar als ik voor 18 euro onbeperkt mag, dan kan ik goed up to date blijven met films ;) gewoon dagelijks of ff snel op vrijdagavond voor t feesten, een filmpie pakken met een bak ben&jerry's, ik zie mezelf wel zitten :D

Ja idd, als je regelmatig gaat is 't wel een goeie deal.

Ben toevallig 2 weken geleden (echt sinds 2 jaar) naar de bios geweest, naar I Am Legend, vond ik ook dat geld niet waard, maarjahh ;)

2-5x per jaar

1x per jaar ofzo, ik download films liever.

Tot een jaar of 2 geleden zeker 2 a 4 keer per maand. Nu bijna nooit meer, 4 keer per jar ofzo. Films downloaden en thuis kijken bevalt me toch wat te goed. Maar de echte spectakel toppers kijk ik in de bios. Jammer dat je dan vaak tussen van dat herrieschoppend k*t tuig zit, dus probeer wel beetje de drukke voorstellingen te vermijden.

+1

Vooral die irritante 16 jarigen die popcorn door de hele zaal gooien zijn k*t (deed het zelf vroeger ook though :D )

Weinig. Komt ook omdat ik al jaren films download en een dikke 42 inch plasma heb staan :P

1 keer per maand, maar als het zomer is (vakantie) dan neem ik altijd 3 maanden onbeperkt abbo en zitten we elke avond als we nix te doen hebben in de bios:P

1 a 2 keer per jaar denk ik? kijk liver thuis,kost niks en geen last van irritante mensen

2 x per week gemiddeld....pathé unlimited....need to say more?;)

Enkel voor 'sociale doeleinden'.
Zeker niet meer om een bepaald film op groot scherm te zien of als 1 van de eerste te zien, want ik download ze gewoon.

Meestal elke week.

Gisteren toevallig nog geweest.

Terug
Naar boven