MuscleMeat

hoe vaak MOET je spuiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeHell

Novice
Waardering
0
Ik ben werkzaam op een booreiland en dus zou ik slechts 1x in de 2 weken kunnen spuiten!, is dat mogenlijk vraag ik me af en zo ja welke androgenen lenen zich hier het beste voor, stuur mail naar mikehell@quicknet.nl.
alvast bedankt voor de moeite.

Ik spuit dagelijks, soms zelfs 2 keer per dag, geen enkele moeite mee :D

@MikeHell check ook deze tread

[Link niet meer beschikbaar]

;)

Zovaak als je vriendin dat van je verwacht :D

Moved

Jezus, wat een vragen kom je hier ook tegen. Ja, het is mogelijk, alles is mogelijk en alles kan vliegen :D

Ontopic: Je zou het met het langste ester kunnen proberen dat je kunt vinden. Dan zul je waarschijnlijk bij deca(noate) en test enanthaat uitkomen. Maar zelfs dit is k*t als je maar eens in de twee weken injecteert dus ook deze opties vallen af. Wrom zou je niet 1 naald meenemen zodat je daar nog 1 keer kan prikken?

deca, eq en/of cypionaat, hoge dosis dan om de 2 weken maar niet ideaal

anders mee proberen smokkelen en elke week inject.

MikeHell zei:
Ik ben werkzaam op een booreiland en dus zou ik slechts 1x in de 2 weken kunnen spuiten!, is dat mogenlijk vraag ik me af en zo ja welke androgenen lenen zich hier het beste voor, stuur mail naar mikehell@quicknet.nl.
alvast bedankt voor de moeite.

Maar als je op een booreiland zit; hoe wil je dan überhaupt trainen tussen het spuiten door?

lionel zei:
Maar als je op een booreiland zit; hoe wil je dan überhaupt trainen tussen het spuiten door?

Wel eens een booreiland gezien? dat zijn drijvende steden man. Daar is een fitness zaal en alles aanwezig voor tijdsverdrijf..Heb je geen maatje op een surveyor die wat voor je mee kan brengen?

Beste kerels, geef nou niet van die kortzichtige antwoorden. Je gaat een goedbetaalde job op een booreiland toch niet in gevaar brengen door spuiten en vials mee te nemen.
Gewoon de langst mogelijk esters gebruiken als je toch 1 x in de 2 weken wilt spuiten.

dan zou ik het gewoon niet doen!!! wacht dan tot je een tijdje vrij bent!!!
zeg 6 wkn en doe dan een kuur met korte esters!!! zo heb je betere en constantere bloedwaarden.

als je nu om de 2 wkn gaat zetten, moet je hoger doseren, en heb je hogere pieken waardoor je veel meer bijwerkingen zult hebben.
zo heb je er veel minder baat bij imo!

succes

• Topic Starter Topic Starter
of 3 x per 4 weken kan dus ook

Eigenlijk hoef ik maar 1x over te slaan op het eiland zelf en voor vertrek 1x,
bij aankomst 1x en de week erop 1x injecten, dat lijkt er al wat meer op dacht ik.

Ik wacht wel tot ik vrij ben.

bedankt voor het advies.

Je werkt dus op een booreiland. Productie of echt booreiland?
Heb zelf 5 jaar bij Neddrill gewerkt als ruffneck/broadbandoperator. En ik vind het knap dat je na zulk zwaar werk nog kunt trainen. :eek: Petje af voor je! :p Wij konden in die tijd alles meenemen aan boord, maar dat is al wat jaren geleden. Sc7 verder!

produktie eiland

ik ben raustabaut en het is idd niet altijd lekker trainen na het werk maar je hebt van die dagen dat je de hele dag binnen zit ivm het weer, meestal is het kort trainen om de boel bij te houden, wat smokkelen betreft, ik ruik af en toe wat hasjdampen dus dat zal dan wel smokkelwaar zijn.

als je niet voor de volle 100% kan trainen, zou ik niet eens aan kuren denken.

Wat ik me afvroeg is of ze daadwerkelijk streng gaan controleren op AS, het doet toch niet ter zake voor hun wat jij injecteerd?

Maar wat Kale zegt vindt ik nog belangrijker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven