AndroidHealthClinic

Cutten//kuur/Pct

Bezoekers in dit topic

Klopt. M’n bodycomp is niet goed, mn doel is cutten en terug naar 75kg zo snel mogelijk.

Ben exact 1.79 en weeg bijna 84kg. Ik weet heb spier maar drm wil ik die Clen nu nemen ik weet dat die goed helpt.
Mijn vraag is hoe ik Clen goed kan gebruiken aangezien ik deze nog nooit heb gebruikt, dosis per dag etc als jullie hier ervaringen hebben. Heb gelezen dat ik deze elke 2 weken moet stoppen etc, moet het zo? Kan niet direct nemen gedurende bv een maandje? Dankuuuu
Blijf vooral de vraag herhalen totdat iemand wel het gewenste antwoord geeft🤡
De timing is off.

Ga gewoon door cutten dan op test zoals al is gezegd. Zo behoud je de spiermassa en ga je serieus wel snel vet verliezen.

Hallo💪🏼😃

Kunnen jullie mij helpen met het stacken van Nolva + Clen?

7 dagen geleden gestopt met test cycle, lage dosis (150mg per week). Ik weet, korte cycle.

Nu binnen 7 dagen wil ik starten met Nolva maar wil deze ook combineren met Clen.

Kunnne jullie me helpen met de hoeveelheid clen? Normaal wil ik nemen 20mg nolva gedurende een maand, hoeveel mg moet ik dan nemen van Clen?

Heb ook gelezen dat clen moet gestopt worden elke 2 weken en dan terug starten 2 weken nadien enzv… maar mijn vraag is dan ook of ik deze clen kan nemen langere tijd tot ik aan mn gewenste vet % aankom?

Als Ik bv 15/20mg nolva neem per dag welk zou de normale of goede hoeveelheid zijn van Clen ?

Alvast bedankt 💪🏼
En waarom ben je al na een maand gestopt met test?

En welke test had je? Enanthaat "voel" je pas na een maand, dus als dit het geval is ben je voor niks gestopt....

... en 150mg per week ga je sowieso bizar weinig van merken als je 't mij vraagt.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven