- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Mars zei:Ik vind 1 x meer dan genoeg, raak snel out of spots.
Hoeveel spots gebruik je zelf dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je ' stabiele bloedwaardes ' niet helemaal snapt>>2aU zei:pff 1x per week is goed genoeg je hoefd je echt niet zo druk te maken om bloed waardes hoor.
Neem voor en na een kuur een bloed check meer hoef je je niet zorgen over te maken.
greets

MrJ zei:
Mars zei:Ik neem alleen de glutes en aangezien ik bij de ene kant veel makkelijker bij kan dan de andere zit je al snel in een vorige spot.

Mars zei:Tja bang voor verandering denk ik, ben nog een newbee hey! haha
Cyc zei:Ik doe 2x per week 250mg omdat je dan minder pieken en dalen in je bloed hebt. succes
je hebt juist meer pieken en dalen (2 ten opzichte van 1) alleen het verschil tussen de piek(en) en dal(en) is minder groot dan wanneer je 1 x per week zetkevinlorenzin zei:Ik denk dat je ' stabiele bloedwaardes ' niet helemaal snapt>>
Met STABIELE BLOEDWAARDES wordt bedoeld dat je niet al te veel schommelingen erin hebt zitten met name tegenover het aantal mg's dat in je bloed rondzweeft... b.v. schommelingen van 100mg per 5 dagen.
dat is heeel wat anders dan, leverwaardes ldl hdl cholesterol enz....
![]()
(hoop dat ik het begrijpbaar heb uitgelegd)![]()
Hier ben ik wel benieuwd na want dat heb ik nog niet kunnen vinden ( zal vast wel ergens staan maar niet gevonden).kevinlorenzin zei:Ik denk dat je ' stabiele bloedwaardes ' niet helemaal snapt>>
Met STABIELE BLOEDWAARDES wordt bedoeld dat je niet al te veel schommelingen erin hebt zitten met name tegenover het aantal mg's dat in je bloed rondzweeft... b.v. schommelingen van 100mg per 5 dagen.
dat is heeel wat anders dan, leverwaardes ldl hdl cholesterol enz....
![]()
(hoop dat ik het begrijpbaar heb uitgelegd)![]()
jp79 zei:Ok je verhaal is duidelijk en dit heb ik ook vaak terug gelezen op deze site maar wat zijn de nadelen van de schommelingen, instabiele bloedwaardes... Wat zijn de negatieve effectenHier ben ik wel benieuwd na want dat heb ik nog niet kunnen vinden ( zal vast wel ergens staan maar niet gevonden).
Bloeddruk
Wie oh wie??