Fitness Seller

Hoe ver zal ik maximaal gaan?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mijn lengte en gewicht zijn het zelfde en ik zie toch al duidelijk definitie's. maybe wat meer trainen

Hard doortrainen, bulken als een gek en over een jaar nog eens cutten.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben me bewust van het belang van eerst een degelijke massa opbouwen maar ik ben nog nooit onder 10% procent geweest, ik lijk aardig op de goede weg alleen daalt mijn gewicht sterk. Verder wil ik er ook nog bij vermelden dat mijn vetverlies gepaard is gegaan met 0 krachtverlies in de gym. Ik duw/til nog steeds evenveel op al mijn lifts.

Ik ben zelf ook nooit onder de 10% gekomen ( niet dat ik weet ) maar toch hoor je dan al echt wel goede lijnen te zien.

Ja oke misschien vergelijk ik me teveel met de echte shredded fitnessmodellen. Abs zijn wel zichtbaar mits aangespannen maar bijvoorbeeld geen duidelijke aders in rust, wel tijdens training. Ik denk dat ik voorlopig de cut voortzet, bedankt voor de feedback tot dusver!

net zolang tot jij tevreden bent kijk in de spiegel gewicht is maar een indicatie

mijn mening

net zolang tot jij tevreden bent kijk in de spiegel gewicht is maar een indicatie

mijn mening
Klopt zo had ik er nog niet naar gekeken, ik moet me iets minder druk maken om dat gewicht. Voor de geïnteresseerden zal ik hier een klein logje bijhouden over mijn cut.

puur eigen keuze, hoe moeten wij dat bepalen zeker als er alleen cijfertjes te vinden zijn? :p Zou zelf wel gaan cleanbulken, 11% is laag zat toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven