Fitness Seller

Hoe zal ik beginnen?

Ik zou beginnen met een fysiotherapeut, je rugfoto lijkt een winging scapula te tonen.

Winged scapula is dat je schouderblad/bot heel ver naar achteren steekt in een abnormale manier. (Google is je vriend) Op je foto is dat een beetje te zien maar dat kan ook komen omdat je heel dun bent, waardoor botten erger uitsteken. Door al je activiteiten op een dag verbrandt je ook heel veel calorieen dus moet je zorgen dat je veeeel meer moet gaan eten dan dat je nu doet. Ga bij de voedingssectie de sticky's lezen en dan kom je al een heel end. Ik zou als ik jou was gewoon eerst bulken en minder op je buikvet letten, om vet te verbranden met jouw gewicht hou je niks meer over.

• Topic Starter Topic Starter
Oké, bulken dus. Kan ik wel al beginnen met enkele oefeningen? Zoja, welke?

Lees op een aantal subforums de sticky's, dat zijn de topics die bovenaan staan. Lees vooral die in voeding, oefeningen, trainingsschema's & programma's en supplementen. Open geen topic in voeding waarin je vraagt om een schema, maar maak mbv de sticky's een eigen schema. Vervolgens kun je wel gewoon een topic openen waarin je je schema laat controlleren.
Heb je vragen na het lezen van de sticky's en kun je geen antwoord vinden kun je natuurlijk hier alles vragen, het gaat er meer om dat je laat merken dat je je hebt ingelezen.

Gr.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, bedankt. :)

Terug
Naar boven