Fitness Seller

Hoe ziet jouw vakantie eruit??

Peiling Peiling Hoelang zit jij dagelijks achter de PC in de vakantie??

• Totaal stemmers
    13
  • Peiling gesloten .

pump beast

Competitive Bodybuilder
Waardering
135
Hoe zien jullie dagen eruit tijdens een vakantie?

Gisteren:
Opgestaan om 10:00. Ontbijtje gehad.. PC aangezet en doorgegaan van 11:00 tot 23:00 's Avonds.. [wel af en toe eten / rondlopen]
Dat is dus: 12u PER dag!!

Vind dit best wel onmenselijk eigenlijk, maar heb echt niks beters te doen en vandaag is het pas weer leg-day..

JUllie??

Heb je verder geen leven dan??

Wel, en jij?
Ben niet de enigste, sommigen zitten echt 24/7 op dit forum te posten etc. Dus ben wel benieuwd hoelang zij erachter zitten? enderestook

Ja hoor, genoeg andere dingen dan achter een pc hangen..

Als ik vrij ben zit ik praktisch nooit op DBB.

Anders,
Ik vier nooit vakantie, sterker nog ik heb nog nooit vakantie gehad..
/wacht op JIJ heb ALTIJD vakantie opmerking ;-)

In de vakantie ga ik op vakantie. Dan pak ik hoogstens s mn telefoon om een hotel te boeken of jaloersmakende foto's op FB te posten.

Tijdens werk gelukkig genoeg tijd om te posten ;)

Dus je was maar 12u wakker en je hebt 12u gecomputerd?

Aan de poll te zien ga je er vanuit dat mensen minstens 2u per dag computeren?

Wat is vakantie?

• Topic Starter Topic Starter
Dus je was maar 12u wakker en je hebt 12u gecomputerd?

Aan de poll te zien ga je er vanuit dat mensen minstens 2u per dag computeren?
wakker om 10:00 en 23:00 wezen slapen..
En tegenwoordig kun je het toch niet meer wegdenken? Denk zelfs dat sommigen minstens zoveel u.. achter hun pc zitten ..

Ligt aan het weer, of het een trainingsdag is of niet, of ik iets ga doen met vrienden of niet enzovoorts. Sommige dagen ga ik over de 12 uur heen, andere dagen raak ik m'n computer (vrijwel) niet aan.

De enige tijd van het jaar ikki zonder pc aka zonvakantie met training plus enterthaiment;)

Als je niet op vakantie gaat, dan is het toch de tijd voor je andere hobby's? Of de 101 dingetjes die normaal gesproken blijven liggen?

het is voor mij echt onbegrijpelijk dat hier echt mensen zijn die geen leven hebben buiten dbb sommige zitten echt zeker 14-16 uur op dbb kijk in,, nachtcafe,, het zijn altijd dezelfde daar waarschijnlijk een paar die nachtdienst hebben
( bewaking-ploegendienst )

maar de rest en velen overdag die werken niet en hebben niks beters te doen denk ik en vakantie is vakantie dan heb je geen dbb nodig

IK WACHT MET SMART OP DE DAG DAT DBB EEN STORING KRIJGT EN ER GEWOON 1-2 WEKEN PLATLICHT DENK DAT ER DAN ZEKER EEN PAAR ZELFMOORD PLEGEN

opa

het is voor mij echt onbegrijpelijk dat hier echt mensen zijn die geen leven hebben buiten dbb sommige zitten echt zeker 14-16 uur op dbb kijk in,, nachtcafe,, het zijn altijd dezelfde daar waarschijnlijk een paar die nachtdienst hebben
( bewaking-ploegendienst )

maar de rest en velen overdag die werken niet en hebben niks beters te doen denk ik en vakantie is vakantie dan heb je geen dbb nodig

IK WACHT MET SMART OP DE DAG DAT DBB EEN STORING KRIJGT EN ER GEWOON 1-2 WEKEN PLATLICHT DENK DAT ER DAN ZEKER EEN PAAR ZELFMOORD PLEGEN

opa

Waarom zou je dat willen ouwe?

Terug
Naar boven