Geen onderzoek voor zover ik weet. Het is ook een beetje dubbelzinnig. Je kunt van DNP je flink rot gaan voelen, dus niet handig midden in een cycle. Dan is er nog de bewering van 'IKKE' dat het je receptoren zou cleanen.. maar daar geloof ik niet zo in. Mócht het waar zijn, dan zou het in een langere kuur, eventueel met HGH zeker effectief zijn.
1-30 hgh
29-21 DNP
1-30 Roids
Geloof er ook niet zo in, zou wel kunnen dat het je receptoren iets of wat cleant, maar zoals hij zegt dat je receptoren volledig gecleant zijn geloof ik ook niet.
Zou wel idd heel goed zoals jij zegt in een lange kuur
Freddy:
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd gehad, heb een paar studies gelezen van DNP omdat ik het intressant vind om te nemen aangezien het zich eigenlijk meer op vetverbranding,
Ik moet vaak op een laag BF staan aangezien ik fotoshoots doe, ik heb altijd Clenbuterol gebruikt, maar die sides beginnen mij wat mijn keel uit te hangen, daarom dat ik meer geneigd ben om een keer DNP te gaan gebruiken
Eerst wil ik dat MP hun poedertjes op orde stelt vooraleer ik eraan begin, maar m'n kuur duurd nog 2 maanden dus
QUOTE:
Werking
DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.
De synthese van vetzuur in vetweefsel vereist samenwerking van mitochondrial en cytoplasmic enzymen.
Mitochondria geven energie van glycogeen en vet voorraden vrij en zetten energie in bruikbare vorm via de productie van ATP om.
ATP is de primaire drager van energie binnen de cellen,
en de meeste cellen sterven snel bij gebrek aan het.
ATP "voed" de spieren als het ware