AndroidHealthClinic

Hoe zit het met eventuele winsten na dnp?

knikker

Competitive Bodybuilder
Waardering
114
Zaterdag plan ik om mijn laatste dnp cap te pakken (7dagen lang 200mg gedaan). Kan ik dan een rebound in kracht/massa/volume/energie/vetwinst verwachten?
Als ik op hetzelfde eetschema blijf zoals tijdens dnp en evenveel cardio doe.

Ik ben bijna niet moe of bloated door dnp, enkel de laatste reps zijn wat lastiger en minder gemotiveerd om te pushen.

wacht gewoon een paar daagjes, en je hebt je antwoord

Zoals ik al in een ander topic zei, DNP-gebruik is volgens mij zeer persoonlijk, de resultaten, de cycle op zich, het gevoel tijdens,... Is zo verschillend per persoon dat ik denk dat de mensen op dit board te weinig ervaring hebben om je daar een concreet -algemeen- antwoord op te geven.

Je kan natuurlijk zelf weten dat als je al weinig bloat hebt, de rebound in verloren kilo's niet opeens 5kilo zal zijn, enfin dat hoop ik allesinds :)

Succes!

Het lijkt mij dat je wel een positieve rebound kunt verwachten als je je voeding goed op orde hebt.
Als je schoon eet zal je lichaam de voedingsstoffen weer optimaal kunnen benutten voor herstel. Oppassen met het combineren van koolhydraten en vetten in dezelfde maaltijd om het aanzetten van vet te minimaliseren.
Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je je voeding hebt gedaan tijdens je cycle.

• Topic Starter Topic Starter
Het lijkt mij dat je wel een positieve rebound kunt verwachten als je je voeding goed op orde hebt.
Als je schoon eet zal je lichaam de voedingsstoffen weer optimaal kunnen benutten voor herstel. Oppassen met het combineren van koolhydraten en vetten in dezelfde maaltijd om het aanzetten van vet te minimaliseren.
Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe je je voeding hebt gedaan tijdens je cycle.

Voeding was clean zoals altijd. Zat op 2400kcals, enige cheatmaaltijd die ik had was 2 * 250gr kip en 60gr rijst en als kers op de taart 200gr zoetzuur erop. De volle 200kcals meer op die dag dan anders.

Ik was zwak met trainen en ziek geworden toen ik gestopt was.

Maat

Ik denk dat je rebound ook beperkt gaat zijn omdat je zelf niet al teveel kracht verlies etc constateerde tijdens je cycle

Eige cheatmaaltijd die ik had was 2 * 250gr kip en 60gr rijst en als kers op de taart 200gr zoetzuur erop.

Dat zijn nog eens cheatmaaltijden:) Tijd geleden nam ik de chinese 150mg crystal DNP caps, kan me nog herrineren dat ik nog een lange tijd erna zwaar vermoeid was en kracht kwijt was!
Nix positief rebound

waren wel veel variabelen! dus mischien had het een andere oorzaak!

Laatst bewerkt:
Hoeveel ben je afgevallen ? toevallig vet % meting gedaan ervoor ?

Je had die van MP ?

Der is a besproken hoe DNP een positief effect geeft VOOR & NA je kuur,

Maar wat tijdens je kuur, is hier een onderzoek van ?

Geen onderzoek voor zover ik weet. Het is ook een beetje dubbelzinnig. Je kunt van DNP je flink rot gaan voelen, dus niet handig midden in een cycle. Dan is er nog de bewering van 'IKKE' dat het je receptoren zou cleanen.. maar daar geloof ik niet zo in. Mócht het waar zijn, dan zou het in een langere kuur, eventueel met HGH zeker effectief zijn.

1-30 hgh
29-21 DNP
1-30 Roids

Der is a besproken hoe DNP een positief effect geeft VOOR & NA je kuur,

Maar wat tijdens je kuur, is hier een onderzoek van ?

Als je wil cutten heeft het zeker een meerwaarde. Maar ik vermoedt als je wilt gainen dat het nutteloos is, het is natural onmogelijk om spier te gainen als je DNP neemt, dus ik vermoedt dat het met AAS nog steeds minimaal zal zijn.

Geen onderzoek voor zover ik weet. Het is ook een beetje dubbelzinnig. Je kunt van DNP je flink rot gaan voelen, dus niet handig midden in een cycle. Dan is er nog de bewering van 'IKKE' dat het je receptoren zou cleanen.. maar daar geloof ik niet zo in. Mócht het waar zijn, dan zou het in een langere kuur, eventueel met HGH zeker effectief zijn.

1-30 hgh
29-21 DNP
1-30 Roids

Geloof er ook niet zo in, zou wel kunnen dat het je receptoren iets of wat cleant, maar zoals hij zegt dat je receptoren volledig gecleant zijn geloof ik ook niet.
Zou wel idd heel goed zoals jij zegt in een lange kuur

Freddy:
Ik heb de laatste tijd niet veel tijd gehad, heb een paar studies gelezen van DNP omdat ik het intressant vind om te nemen aangezien het zich eigenlijk meer op vetverbranding,
Ik moet vaak op een laag BF staan aangezien ik fotoshoots doe, ik heb altijd Clenbuterol gebruikt, maar die sides beginnen mij wat mijn keel uit te hangen, daarom dat ik meer geneigd ben om een keer DNP te gaan gebruiken

Eerst wil ik dat MP hun poedertjes op orde stelt vooraleer ik eraan begin, maar m'n kuur duurd nog 2 maanden dus

QUOTE:
Werking

DNP werkt door oxydatieve phosphorylation te ontkoppelen, wat lichaams temperatuur en metabolisme verhoogt.
De synthese van vetzuur in vetweefsel vereist samenwerking van mitochondrial en cytoplasmic enzymen.
Mitochondria geven energie van glycogeen en vet voorraden vrij en zetten energie in bruikbare vorm via de productie van ATP om.

ATP is de primaire drager van energie binnen de cellen,
en de meeste cellen sterven snel bij gebrek aan het.
ATP "voed" de spieren als het ware

Terug
Naar boven