SHaDoWLanDZ Competitive Bodybuilder Lid sinds 25 aug 2005 Berichten 1.776 Waardering 19 Lengte 1m79 Massa 99kg Vetpercentage 17% 16 okt 2009 #21 Ik zie mezelf nog aan het einde van m'n huidige cycle low dose dnp doen.. I just gotta know
TeeCee Advanced Bodybuilder 10 media-items Lid sinds 28 jan 2008 Berichten 1.002 Waardering 29 16 okt 2009 #22 Ja wil ik ook doen shadow ! Dareal: Ja mischien nog een ideetje, eens zien of ik aan die chinese kan geraken, kosten die 'tzelfde als die van MP ?
Ja wil ik ook doen shadow ! Dareal: Ja mischien nog een ideetje, eens zien of ik aan die chinese kan geraken, kosten die 'tzelfde als die van MP ?
ironaddicted Competitive Bodybuilder Lid sinds 3 sep 2008 Berichten 1.894 Waardering 35 17 okt 2009 #23 TeeCee zei: Ja wil ik ook doen shadow ! Dareal: Ja mischien nog een ideetje, eens zien of ik aan die chinese kan geraken, kosten die 'tzelfde als die van MP ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je mag hier geen prijzen en ook niet over merken bespreken kerel. Lees de regels.
TeeCee zei: Ja wil ik ook doen shadow ! Dareal: Ja mischien nog een ideetje, eens zien of ik aan die chinese kan geraken, kosten die 'tzelfde als die van MP ? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Je mag hier geen prijzen en ook niet over merken bespreken kerel. Lees de regels.
TeeCee Advanced Bodybuilder 10 media-items Lid sinds 28 jan 2008 Berichten 1.002 Waardering 29 17 okt 2009 #24 Anabolica gebruik mag ook niet volgens de regels, Maar ahja, dat doen we niet, we bespreken het alleen maar
Anabolica gebruik mag ook niet volgens de regels, Maar ahja, dat doen we niet, we bespreken het alleen maar