MuscleMeat

hoe zit het met het haar

• Topic Starter Topic Starter
idd, en het zijn ook echt telkens dezelfden..

:P

vrouw? wasda ???

Nooit haar op mijn buik (behalve een minuscuul streepje onder mijn navel) en borst gehad, maar nu door de test is het toch wel meer geworden op de beide plekken. Op mijn borst is het nog wel licht blond en gelukkig niet zo heel veel, maar op mijn buik is het zeker goed zichtbaar! Vanaf mijn love handles begint het en zijn dikkere donkere haren. Oh my god!! Nu begin ik dus echt een animal te worden :eek:

Nooit haar op mijn buik (behalve een minuscuul streepje onder mijn navel) en borst gehad, maar nu door de test is het toch wel meer geworden op de beide plekken. Op mijn borst is het nog wel licht blond en gelukkig niet zo heel veel, maar op mijn buik is het zeker goed zichtbaar! Vanaf mijn love handles begint het en zijn dikkere donkere haren. Oh my god!! Nu begin ik dus echt een animal te worden :eek:

:roflol::roflol::roflol:

Van androgenen kun je toename in haar krijgen. Ik heb van tren enorm veel haargroei gekregen. Tegelijkertijd ook haaruitval daar waar je het niet wenst.

is dat ook zo met prohormonen? en zijn er middele voor om dat tegen te gaan want het lijkt me wel klote..

Terug
Naar boven