AndroidHealthClinic

Hoe zou jij je kind opvoeden?

Bezoekers in dit topic

Hahah,, lol karma opmerking!
 
Geen grap.

Geen grap. Als het een jongetje is geef ik vanaf zijn zevende tot zijn veertiende HGH zodat hij een groot lid krijgt. Hij, en al zijn vriendinnetjes, zullen me een leven lang dankbaar zijn.

Dat vind ik belangrijk om hem mee te geven.
 
ik zou mijn kind lid maken van dbb. als hij intussen al wat ouder is, zeg 10 jaar. dan heeft hij voor elk jaar lid zijn een karma punt gekregen en begint hij dus met 10 karmapunten. dan zou ik hem elite lid maken zodat hij kan beginnen met 12 karmapunten.:cool:
 
Gezond halal voedsel, genoeg beweging en genoeg aandacht
En zeker via de islamitische norm
Alle 4 hopelijk:D
 
Verplichten lijkt me wel af en toe een noodzakelijk kwaad. Mijn kind gaat echt wel gezond eten, naar school en aan lichaamsbeweging doen. Ik zou mijn kind echter niet gaan verplichten aan bodybuilding ofzo te laten doen omdat ik dat zo leuk vind.

Mja ligt er een beetje aan wat voor kind. Je moet ze een beetje warm maken voor de goede dingen, gezond eten je best doen op school en sporten(liefst BB uiteraard:o). Zorgen dat ze dingen zelf leuk vinden ipv het verplichten. Op zich een moeilijke taak en tijdrovende taak denk ik.
 
Ik koop nooit ongezonde dingen, en ook niet voor mijn kinderen. Ze kunnen gewoon geen koek, snoep of frisdrank krijgen.
Soms bak ik pannekoeken, wafels en maak ik pudding... Voor de rest geen suiker
 
Geen grap. Als het een jongetje is geef ik vanaf zijn zevende tot zijn veertiende HGH zodat hij een groot lid krijgt. Hij, en al zijn vriendinnetjes, zullen me een leven lang dankbaar zijn.

Dat vind ik belangrijk om hem mee te geven.

Zou ik ook doen als ik zulke slechte genen als jij had :D
 
Haha zie die nickname, dat moet wel een kloon zijn oid. :roflol:
 
Zou ik ook doen als ik zulke slechte genen als jij had :D

Onzin, 22 centimeter is gewoon niet genoeg. Als je een grote bodybuilder bent hoor je ook geen groot lid te hebben, alles moet indruk maken.


Je wil toch niet dat je eerst indruk maakt op een emid door haar aan je armen en borst te laten voelen en als je haar dan mee naar huis neemt dat ze teleurgesteld raakt, je moet alleen maar meer indruk maken!
 
Onzin, 22 centimeter is gewoon niet genoeg. Als je een grote bodybuilder bent hoor je ook geen groot lid te hebben, alles moet indruk maken.


Je wil toch niet dat je eerst indruk maakt op een emid door haar aan je armen en borst te laten voelen en als je haar dan mee naar huis neemt dat ze teleurgesteld raakt, je moet alleen maar meer indruk maken!

hee ik ben ook redelijk goed in vorm maar de dames klagen nooit over mijn 14cm :D
 
Onzin, 22 centimeter is gewoon niet genoeg. Als je een grote bodybuilder bent hoor je ook geen groot lid te hebben, alles moet indruk maken.


Je wil toch niet dat je eerst indruk maakt op een emid door haar aan je armen en borst te laten voelen en als je haar dan mee naar huis neemt dat ze teleurgesteld raakt, je moet alleen maar meer indruk maken!

en wat vinden ze van je testikels ? ''no kuur no gain''
 
22 cm, wahaha wat een lachertje. Leuk om Roxxe mee te vermaken, maar echt zoden aan de dijk zal het niet zetten, dan moet je echt een 25+er zijn om het harde werk voor je op te eisen.
 
22 cm, wahaha wat een lachertje. Leuk om Roxxe mee te vermaken, maar echt zoden aan de dijk zal het niet zetten, dan moet je echt een 25+er zijn om het harde werk voor je op te eisen.

spreek je uit ervaring soms :D
 
kappen! ik ga dood van het lachen!
 
Kun je pas zeggen als je ook kinderen hebt. Wat jij wilt zal toch geen werkelijkheid worden.
 
22 cm, wahaha wat een lachertje. Leuk om Roxxe mee te vermaken, maar echt zoden aan de dijk zal het niet zetten, dan moet je echt een 25+er zijn om het harde werk voor je op te eisen.

Ja he, daarom gun ik het mijn kind ook. Alleen jammer dat jij hem niet hebt he. :D

Vette shit! 34.5 is wel teveel van 't goede maar een harde van 24 of 25 cm zou ik wel willen hebben.
 
Je moet je kinderen gewoon geen rommel leren eten, bij mij was er bv nooit snoep in huis en kreeg ik enkel een snoepje bij m'n oma. :D

Heb nu ook totaal geen behoefte aan al die rommel terwijl sommigen eraan verslaafd zijn :scratch:

Kinderen belonen met snoep vind ik dan ook uit den boze.
 
Back
Naar boven