XXL Nutrition

hoelang geinjecteerde nandrolon opspoorbaar

houthakker

Advanced Bodybuilder
Waardering
34
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
Ik ben wielrenner en heb een kuur met nandrolon gehad ik wil graag weten of iemand weet hoelang het duurt dat ik met een gerust hart naar de dopingcontrole kan

Hier alle detectietijden

ANABOLICUM NANDROLONE DECANOATE 17 - 18 MONTHS

:D je had beter geen deca kunnen pakken, die blijft vrij lang detecteerbaar ;)

houthakker zei:
Ik ben wielrenner en heb een kuur met nandrolon gehad ik wil graag weten of iemand weet hoelang het duurt dat ik met een gerust hart naar de dopingcontrole kan

Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar schijnbaar kunnen ze het 6 maanden later nog steeds zien dat je het hebt gebruikt. Jammer dat je het al hebt gebruikt. :(

Gr Suat

• Topic Starter Topic Starter
zo lang die arts had het over 4-6 maanden

er zijn niet voor niets zoveel sporters die gepakt worden op nandrolone.... het blijft wel ff opspoorbaar..

• Topic Starter Topic Starter
zijn er nog manieren om die tijd te verkorten met maskerings middelen of zo

na 8 maanden zou het niet meer opspoorbaar zijn heb ik horen vertellen, enkel als je op dieet gaat voor je wedstrijd zou het via de resten die in huid en vet zitten weer opgenomen door het lichaam en zo zou het tot 18 maanden opspoorbaar kunnen blijven

ja bij deca vinden ze heel lang metabolieten terug wel tot 18 maanden. terwijl het allang niet meer werkzaam is.

je had als renner beter iets anders kunnen nemen.

Goeien dokter !!!!
Jaartje niet meer koersen. :(

hey, ik ben ook renner
een kennis van me is ermee gepakt. Hij is na 6 maand naar de controle gegaan en de onderzoekers zeiden dat er nog minimale restanten in z'n urine zaten.. dus 14 dagen later zou hij ok geweest hebben. Om safe te spelen zou ik toch 8 maand nemen man
jammer maar er bestaan geen maskeerproducten voor deca tot zover ik weet

Stomme sporters.
Doperen ze zich met middelen die erom vragen gevonden te worden bij controles. Neem dan maar een voorbeeld aan de top-guys, die weten tenminste wat en wanneer. Djeezes, deca, dat had de eerste de beste fitnessfanaat hier je kunnen vertellen...

Hey, maar het is je eigen keuze!

hoi ,
ik wil u niet ontmoedigen maar de nandrolon die je genomen hebt is eigenlijk al uit je lichaam .
Het geen wat zich nog in je lichaam bevindt is zijn eigenlijk de afbraakstof van het product zelf dat tot 18 maanden opspoorbaar is in het bloed , nu wel in kleine hoeveelheden ,MAAR TOCH hierdoor worden veel sporters opgepakt .ECHT want ze verwachten niet dat er afvalstoffen achterblijven door het gebrek aan kennis .
Ik kan je wel zeggen dat deca hier één van de gekendste is die lang in het bloed blijft .
Eigenlijk komt dit omdat het zich vasthecht aan onze vetopslag en deze zeer traag werkt , daarom duurt het ook zo lang omdat het zo traag verwerkt wordt in het bloed .
Het is zoals wiet , dat duurt ook enige tijd voor het uit je bloed is , maar dat is eigenlijk door de afvalstoffen die zich vasthechten aan de vetstofopslag in je lichaam .
De beste oplossing die ik je kan geven is veel VRETEN , VRETEN en nog eens VRETEN ;) MAAR BOVENAL NIKS DOEN , ECHT RUSTEN ;). Hierbij gaat je lichaam niks verbranden en komt er alleen maar calorien bij zo verhoog je je cholestorol en dit zorgt dan weer eens voor je vetopslag die in werking moet treden zo ga je de afvalstoffen uit je lichaam verwijderen ? Als je echt een oplossing dringend dan moet hebben moet je echt rusten dat betekent niks doen echt niks en veel heel veel eten . Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen ??????????????????????????????, :meal::meal:

Na 3 jaar is het er wel uit ja :rolleyes:

Terug
Naar boven