hoi ,
ik wil u niet ontmoedigen maar de nandrolon die je genomen hebt is eigenlijk al uit je lichaam .
Het geen wat zich nog in je lichaam bevindt is zijn eigenlijk de afbraakstof van het product zelf dat tot 18 maanden opspoorbaar is in het bloed , nu wel in kleine hoeveelheden ,MAAR TOCH hierdoor worden veel sporters opgepakt .ECHT want ze verwachten niet dat er afvalstoffen achterblijven door het gebrek aan kennis .
Ik kan je wel zeggen dat deca hier één van de gekendste is die lang in het bloed blijft .
Eigenlijk komt dit omdat het zich vasthecht aan onze vetopslag en deze zeer traag werkt , daarom duurt het ook zo lang omdat het zo traag verwerkt wordt in het bloed .
Het is zoals wiet , dat duurt ook enige tijd voor het uit je bloed is , maar dat is eigenlijk door de afvalstoffen die zich vasthechten aan de vetstofopslag in je lichaam .
De beste oplossing die ik je kan geven is veel VRETEN , VRETEN en nog eens VRETEN

MAAR BOVENAL NIKS DOEN , ECHT RUSTEN

. Hierbij gaat je lichaam niks verbranden en komt er alleen maar calorien bij zo verhoog je je cholestorol en dit zorgt dan weer eens voor je vetopslag die in werking moet treden zo ga je de afvalstoffen uit je lichaam verwijderen ? Als je echt een oplossing dringend dan moet hebben moet je echt rusten dat betekent niks doen echt niks en veel heel veel eten . Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen

,