AndroidHealthClinic

Hoelang herstel na kuur?

dinnemok

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
87kg
Had het laatst met een maat van me over het herstel na een kuur en hoelang dat zou duren, nu zei hij dat het 8 maanden duurt voordat je lichaam weer terug is op baseline en dat je zelfs na je eerste kuur eigenlijk alleen maar verliest in die 8 maanden? Nu kan ik er zelf weinig over vinden op het internet maar 8 maanden leek me toch wel erg lang.

Iemand die weet hoe het nou zit?

Dat verschilt, uiteraard, per middel. Van deca zul je een stuk langer moeten herstellen dan van bijvoorbeeld testosteron.

Kuren=huren als het een beetje tegenzit

Die laatste begrip ik ff niet.

Kuren=huren als het een beetje tegenzit
Niet helemaal waar, daar AAS de hoeveelheid satellietcellen permanent verhogen. Verder ben ik het met je eens dat kuren op de lange termijn iedere keer 10 stappen vooruit en 9 stappen achteruit is. Het is een mooie jas van spieren die je aan kunt doen, wil je altijd monsterlijk zijn dan moet je doorkuren.

Als je langer kuurt en groter bent en dicht of over je natuurlijke max zit gain je niks in je off tijd. Helemaal niets moet je juist veel moeite doen voor alles vast te houden.

Belangrijk om te beseffen is dat je in een kuur nooit aanpassingen krijgt aan je botten, spieren en andere zaken van het bewegingsapparaat. Daarvoor duurt een kuur te kort. Als je hersteld en zwaarder doortraint als voor je kuur kunnen die aanpassingen op termijn wel gebeuren. Kuur je een tijd later weer dan zijn die punten sterker als voor je kuur en kan je daarna als je wil weer kuren. Althans dit is mijn visie hierop.

Niks winnen vind ik zo relatief, alsof alleen spier winst geldt en er door training puur en alleen spieren groeien. Er bestaat zoiets als een zwakste schakel. Zeg niet dat het door mijn kuren komt maar volgens de arts had mijn bicepsscheur wel te maken met AAS.

Ik zie herstel als meer dan puur alleen mijn testosteron productie en mijn leverwaarden.

• Topic Starter Topic Starter
bumpje

Ik denk dat hij bedoelt dat je continue on moet blijven? of moet blijven kuren iig.

De vraag was meer: sta je na een kuur echt 8 maanden zo goed als stil?

Ik tot nu toe wel ;-)
Ben 8 maanden on geweest (1000mg Test E) en te kort na gekuurd (stupid I know).

Sexdrive en gemoedstoestand is nog k*t. Maar gains beginnen weer te komen.

Terug
Naar boven