AndroidHealthClinic

Hoelang minimaal doorbulken na 6 weken kuur

rotterdambb

Advanced Bodybuilder
Waardering
44
Vetpercentage
12%
Heb een kuur van 7 weken winny 50mg achter de rug, ben nu 3 weken klaar.
Wil binnekorten een cut in gaan lassen voor de zomer, neem aan dat er minimaal 6 weken tussen het einde van me kuur en het begin van me cut moeten zitten? Om zo de gewonnen massa niet te verliezen?

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 18:44 ----------

Heb een kuur van 7 weken winny 50mg achter de rug, ben nu 3 weken klaar.
Wil binnekorten een cut in gaan lassen voor de zomer, neem aan dat er minimaal 6 weken tussen het einde van me kuur en het begin van me cut moeten zitten? Om zo de gewonnen massa niet te verliezen?

Ga cutten met clen trouwens.

Massa ga je zoiezo verliezen in een cut zonder AAS, het is ook bewezen dat clenbuterol anti katabool is maar in welke mate... Ik heb genoeg ervaring met clen en ik kan je met zekerheid zeggen dat het mogelijk is om spiermassa te verliezen terwijl je clen neemt ;-)
Zorg ervoor dat je een goed voedingsschema hebt anders ga je een deel van de behaalde massawinst door winstrol weer zo verliezen.

Begin gewoon met cutten wanneer je er klaar voor bent ..

• Topic Starter Topic Starter
Weet dat ik zowieso wat massa zal verliezen, echter als je tekort na je kuur begint met cuttem verlies je alle massa watje gewonne heb met het kuurtje toch

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:25 ----------

Weet dat ik zowieso wat massa zal verliezen, echter als je tekort na je kuur begint met cuttem verlies je alle massa watje gewonne heb met het kuurtje toch?
Dus me vraag was meer, hoelang tussen me kuur en cut te laten

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:26 ----------

Weet dat ik zowieso wat massa zal verliezen, echter als je tekort na je kuur begint met cuttem verlies je alle massa watje gewonne heb met het kuurtje toch?
Dus me vraag was meer, hoelang tussen me kuur en cut te laten.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:27 ----------

Weet dat ik zowieso wat massa zal verliezen, echter als je tekort na je kuur begint met cuttem verlies je alle massa watje gewonne heb met het kuurtje toch

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:31 ----------

Weet dat ik zowieso wat massa zal verliezen, echter als je tekort na je kuur begint met cuttem verlies je alle massa watje gewonne heb met het kuurtje toch..

Doelde dan ook meer op de tijd die minimaal tussen het kuren en begin van de cut moet zitten om je gewonnen massa tijdens de kuur ook echt te behouden.

---------- Post toegevoegd 9 April 2013 om 19:32 ----------

Edit: kan iemand de 1e 4 posts weghalen??? Zit op me telefoon en krijg de 1e 4 posts niet verwijderd....

Laatst bewerkt:
Eerst cutten dan aas.

Als je gecut had en vlak voor de zomer winny gepakt had had je er veel meer aan gehad.

Overigens is winny vrij houdbare massa dus je hoeft niet extreem lang te bulken. Belangrijkste is denk ik dat je volledig hersteld is voor je gaat cutten.

Volgende keer ga ik zeker eerst cutten en dan aan de aas.. Dat is een leermomentje geweest:)
Hoelang duurt het voordat je herstelt bent dan? 5 a 6 weken?

Volgende keer ga ik zeker eerst cutten en dan aan de aas.. Dat is een leermomentje geweest:)
Hoelang duurt het voordat je herstelt bent dan? 5 a 6 weken?

Weet je pas zeker na bloedwerk, mits je referenties hebt van voor de kuur.

Verder verschilt het van persoon tot persoon, of er een standaard tijd is dat je moet wachten om te cutten durf ik ook niet te zeggen al zou dat natuurlijk ook per aas verschillen.

Om zeker te zijn zou ik gewoon zo lang mogenlijk wachten. Minimale periode om te wachten is toch wel de lengte van je kuur inclusief eventuele (in geval van winny) nakuur.

Tnx man, dan ga ik nog even 3 weken doorbulken en dan ga ik beginnen met me zomer cut

Terug
Naar boven