AndroidHealthClinic

Hoelang nakuur?

kapiteinkoek

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m73
Massa
70kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Een vriend van me uit de gym wilt kuren, 18 wk test only 2ml per week met 6 weken winstrol in het begin.

Hij zit alleen nog met het vraagstuk hoelang hij moet nakuren met nolvadex. Hij heeft te horen gekregen 2-3wk 20mg per dag alleen wilt hij liever een second opinion.

Let me know wat jullie vinden/aanraden.

Groeten,

Koek

Zeg maar tegen die "vriend" dat hij een debiel is.

Vind het wel nogal lang 18 weken.

Je moet toch wel zeker denken aan 4 tot 6 maanden.

Ik zeg niet dat het goed is, kuren is zoiezo niet goed, maar 18 weken op Test is echt niet gek hoor.
Dat iedereen standaard 10-12 weken kuurt wil niet zeggen dat dat "the way to go" is.
Herstel je best van, ik ben zelf geen voorstanden van Nolva, ik zou 3 weken Clomid op 50MG pakken.

Ik zeg niet dat het goed is, kuren is zoiezo niet goed, maar 18 weken op Test is echt niet gek hoor.
Dat iedereen standaard 10-12 weken kuurt wil niet zeggen dat dat "the way to go" is.
Herstel je best van, ik ben zelf geen voorstanden van Nolva, ik zou 3 weken Clomid op 50MG pakken.

Iedereen doet wat hij wil. Ik ben geen expert op gebied van AAS. Ben maar een leek :) en heb er zelf geen ervaring mee.

Maar ik kende vroeger redelijk wat gasten die kuurden op dosissen waar veel kuurders nu mee zouden lachen en toch hadden die gasten een betere fysiek dan velen hier op dbb die veel langer en op hogere dosissen kuren.

Het kan dus ook anders.

Hoge dosis ben ik ook geen voorstander van, liever wat langer op een goede combo dan die absurd hoge doseringen.
Ik geloof er ook niet in.

Maatje van me heeft op advies van "coach" 1200mg test, 800mg mast en 600mg tren in zn fl**ker zitten en groeit niet meer :o

Dus ik doe het liever goed en wat langer. M'n eerste kuur was ook 20 weken test, prima van hersteld op clomid.

Hoge dosis ben ik ook geen voorstander van, liever wat langer op een goede combo dan die absurd hoge doseringen.
Ik geloof er ook niet in.

Maatje van me heeft op advies van "coach" 1200mg test, 800mg mast en 600mg tren in zn fl**ker zitten en groeit niet meer :o

Dus ik doe het liever goed en wat langer. M'n eerste kuur was ook 20 weken test, prima van hersteld op clomid.

Of ze krijgen advies van de grote jongens die niet altijd weten waar ze mee bezig zijn.

Gasten die ik kende kuurden op 250 test/week en 200 a 300 mg Primo/week Of 200deca/week en 250 test /week ook 8weken. En dat waren ook gasten van +100 kg.

En als je dan ziet wat voor kuren er hier worden voorgesteld aan beginners.Zotte dosissen en dan nog liefts zoveel mogelijk verschillende compounds.

:roflol:altijd grappig.. een vriend van me wil... (oftewel: IK WIL)

Gebruikt hij hCG tijdens de kuur?

Terug
Naar boven