Fitness Seller

hoelang stoppen

Hee tonny, via pm wil ik je wel het een en ander vertellen.
Pm of mail als je geintreseerd bent.

BigMaus zei:
Ik vind 7 weken alweer te veel.
Ga de eerstkomende tijd experimenteren met kuren van 4 weken waar ook langwerkende esters in voorkomen zoals hierboven uitgelegd.
De dosis vermeld ik niet omdat dit nogal omstreden is.
Wil geen breezerboys op verkeerde gedachte brengen, hoewel je er zo wel makkelijk van af komt :D

Er zitten hier al genoeg breezah/bacoboys die ff groot willen/zijn geworden.

Ik mail je nog wel.

Dr. Worf zei:
Als je kuurt met de lange esthers dan begint het pas leuk te worden in week 5 dus ik snap niet echt wat je nu zegt.. En 7 weken kuren met lange esthers slaat natuurlijk nergens op.

Deze discussie heb ik ervoor al gehad met enkele members. Ik weet dat de meesten hier die mening niet delen maar idd, ik doe een korte kuur met enanthaat. Ik neem 5w test enanthaat voor een kuur van 7w, in combi met primo, orals trek ik nog 2 extra weken door voor een totaal van 7w. En ik vraag me af waarom dit nergens op slaat? Bij mij slaat een enanthate ester het best in in week 3-4-5 na de eerste inject. Ik heb het mn laatste cycle eens geprobeerd volgens jullie manier maar na 6-7w ga ik gewoon niet meer vooruit. Ik zie het nut dan niet in door te kuren. Dan laat ik mn lichaam liever wat rusten, doe n nakuur van 3w clom-nolva en zal nu nog 4w 80mcg igf-1 bijkomen. En 7w tss cycles is idd te kort voor herstel, dat geef ik toe. Ik las om de 3-4 cycles een langere rustperiode van een maand of 4 in en dan zijn mn bloedwaarden tot nu toe altijd ok geweest.

IKKE zei:
De eerste weken kom je meer aan omdat er een hoop vocht bij zit. Dat LIJKT het daarna minder snel te gaan.

Alles wat je met AAS wint is vocht. Of het subcutaan is of in de spiercel. Of het in week 1 is of week 8

Terug
Naar boven