XXL Nutrition

Hoelang traceerbaar

IntrepidBe

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Yo!

Ik zit momenteel in mijn 3e week Test-e (kickstart Diana).
Ik vroeg mij af: mocht ik om bepaalde redenen moeten stoppen met kuren: Is een nakuur reeds nodig? Hoelang blijft de Diana en Test-e traceerbaar?

Thx!

Ligt eraan wat voor test wordt uitgevoerd. Standaard T:E ratio test kom je vrij snel doorheen als dat het enige is. Waarvoor verwacht je een test?

• Topic Starter Topic Starter
Laat me zeggen dat ik een beetje gechanteerd wordt. Die persoon heeft ermee gedreigd naar de politie te stappen en mijn gebruik aan te geven.

Ok, ik weet niet of dat gaat gebeuren en of ze daar bij de politie zich iets van aantrekken maar ge weet nooit...

Laat me zeggen dat ik een beetje gechanteerd wordt. Die persoon heeft ermee gedreigd naar de politie te stappen en mijn gebruik aan te geven.

Ok, ik weet niet of dat gaat gebeuren en of ze daar bij de politie zich iets van aantrekken maar ge weet nooit...

Als je in Nederland woont kan je dr gewoon uitlachen. Zo is er bij mij tijdens een huiszoeking een heleboel anabolen in beslag genomen die ik uiteindelijk netjes terug heb gekregen. Zolang je geen dealer bent is er gelukkig niks aan de hand.

• Topic Starter Topic Starter
BE hier

Staat een aardige boete tegenover im BE toch?

Het gebruik op zich is toch niet verboden? Of is dat in België anders

In België is dat anders

In België kun je zomaar uit een gym gepikt worden voor controle, geen idee hoe het verder in elkaar zit (geval van TS bv.)
Ze kunnen random doping controles doen maar is al meer dan een jaar geleden denk ik en was vooral een soort waarschuwing want ze hebben niet veel gyms getest..

Enkel als er veel dealers rondlopen komen ze vaker langs door tips denk ik..

Maar denk niet dat ze zomaar een huiszoeking of test buiten de gym mogen doen omdat iemand beweert dat ts aas gebruikt dan zouden ze alle bodybuilders in BE zomaar mogen testen omdat ze buff zijn.

Maar denk niet dat ze zomaar een huiszoeking of test buiten de gym mogen doen omdat iemand beweert dat ts aas gebruikt dan zouden ze alle bodybuilders in BE zomaar mogen testen omdat ze buff zijn.

In dit apenland zou het zomaar eens kunnen zijn dat ze het wel mogen, not sure.

In dit apenland zou het zomaar eens kunnen zijn dat ze het wel mogen, not sure.

Niet op basis van 1 verklaring denk ik.
Wat wel kan (bij dealers dan) is dat ze jou op basis van 1 verklaring beginnen observeren en zo hun dossier steviger maken tot ze genoeg bewijzen hebben om dan binnen te vallen. Maar zomaar binnenvallen op basis van 1 verklaring? Kans lijkt zo goed als onbestaande

Niet op basis van 1 verklaring denk ik.
Wat wel kan (bij dealers dan) is dat ze jou op basis van 1 verklaring beginnen observeren en zo hun dossier steviger maken tot ze genoeg bewijzen hebben om dan binnen te vallen. Maar zomaar binnenvallen op basis van 1 verklaring? Kans lijkt zo goed als onbestaande
Denk dat ze deze tijd wel met belangerijkere dingen bezig zijn dan wat aas gebruikers :P
Maar ja naar grote dealers zullen ze wel sneller reageren als er iets opvalt maar denk eerlijk dat het ze geen f**k scheelt genoeg aaq gebruikers bij de politie/brandweer etc in BE

niets toegeven, alles goed verstoppen en geen test laten afnemen tenzij je je 100% zeker bent dat er niets zal gevonden worden.
dacht dat @polotraxx ooit eens een jaar na zijn kuur betrapt was (was zelf mast alsk me niet vergis)

Ze komen niet thuis bij je, het gaat om dat 'groepsverband'-gebeuren. In een gym is in groepsverband kennelijk, maar thuis absoluut niet.

En ze moeten je aardig gaan stalken om te weten hoelaat je traint.

Als je weet wie je chanteert zou ik hem/haar eens een bezoekje (laten) brengen.

Volgens mij mogen ze je in België idd alleen in de gym controleren.
Zou een mooi verhaal worden anders. Alle buffe gasten van straat gepikt.

Sta je in de plaatselijke super je week vooraad kwark te verzamelen , moet je mee omdat je een kast bent . .

Dat chanteren is overigens ook wel sneu , leven en laten leven .

Terug
Naar boven