XXL Nutrition

Hoelang traceerbaar

Sta je in de plaatselijke super je week vooraad kwark te verzamelen , moet je mee omdat je een kast bent . .

Dat chanteren is overigens ook wel sneu , leven en laten leven .
Haha vind het wel hilarisch eigenlijk :D "Ik ga naar de politie en dan vertel ik dat je kuurt"... Kom op zeg mensen.

Haha vind het wel hilarisch eigenlijk :D "Ik ga naar de politie en dan vertel ik dat je kuurt"... Kom op zeg mensen.

Als jij me nu geen primo geeft zal ik eens naar de politie gaan dat jij kuurt:o

Geweldig !

Maar als je het gaat zeggen ! Zeg dan niet dat dit mijn derde keer is !

niet in zweden je bakkie kwark halen dus ;-)

Muscle Profiling in Sweden Still Going Strong (eerste random google hit er zijn er nog veel meer)
Muscle Profiling by Swedish Police | SteroidLaw.com

.

Laatst bewerkt:
Beetje off topic, maar waarom chanteert die persoon je eigenlijk als ik vragen mag?

Beetje off topic, maar waarom chanteert die persoon je eigenlijk als ik vragen mag?

Heel stiekem ben ik daar ook wel benieuwd naar... :)

--> OT: Enkel mijn meisje weet dat ik AAS gebruik omdat andere mensen het enkel tegen je kunnen gebruiken door een negatief oordeel te hebben (vb: met AAS gaat het allemaal vanzelf en zo kan ik het ook, terwijl de persoon die je beoordeelt/veroordeelt zelf een bierbuik heeft en te lui is om 30min per week te sporten) en in topicstarter zijn geval gaan ze zelf dreigen en chanteren...

Om dus maar te zeggen dat ik er niet mee te koop loop. Meteen ook 1 van de redenen waarom ik zelfs op dit forum weinig over mezelf prijs geef.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven