peuters zei:
prikangst heb ik niet , ik krijg 1 maal per week een B12 prik .
mijn doel is om 3 kilo spiermassa bij te komen , en die vast te houden. Voor sommige is misschien daarom de kuur niet goed , omdat je "te weinig" spiermassa bijkomt in tegenstelling tot stacks of roids met test. ofzo . maar dat vind ik nogal zwaar voor een eerste kuur .
Maar allesinds bedankt voor de tip !! misschien er toch een deca kuur aan toevoegen dan
greets !
Geloof me, 3 kilo pure spiermassa, dat is een aardige winst. Mensen zien vaak tijdens een kuur kilo's erbijkomen. Dit is meestal omdat spieren zich vullen met glycogeen en vocht (om het nog niet te hebben over subcutaan vocht en vet), soms omdat ze nog niet veel naturel training achter de rug hadden.
Als je spreekt over nieuw, blijvend spierweefsel, dat is een heel andere zaak. Beeld je eens in: 3 kilo pure spiermassa, zonder vocht of vet. Als je dat kan bereiken in 1 kuur is iedereen best tevreden volgens mij.
Maar dan ben je gebonden aan middelen die effectief werken en sowieso voor meer dan 3 kilo zorgen als neveneffect.
Een goede beginnerskuur kan heel goed bestaan uit testosteron only, de angst voor teveel "lomp" gewicht is niet altijd gegrond.
Houd je dosis op 500 mg/week, begin de eerste 3 weken met propionate 75mg eod voor snelle start, en desnoods gebruik je proviron om het opgeblazen uiterlijk te verminderen (50-75 mg/dag) Nolvadex tegen andere nevenwerkingen als b*ch tits en vocht waar proviron niet tegen opgewassen is. (20-40 mg/dag)
Deca is minstens even zwaar voor je lichaam dan testosterone, en als je toch geen vocht wilt vasthouden, blijf dan maar kilometers weg van deca.