- Waardering
- 761
Had vorige week een discussie met een kameraad over hoeveel films we al gezien hadden. En daarmee bedoelt ik echt bewust gekeken. Dus dat je de film kiest en oplet wat er gebeurt. Niet dat je als 5-jarige naar Bambi zit te kijken.
Alleen op mijn HDD al heb ik een +320 staan die ik al gezien hebben. Vroeger ook altijd Canal+ gehad, dus daar veel films op gecheckt en huurde ook standaard met een kameraad op woensdag namiddag een film, dus zal wel goed boven de 400 liggen.
Moet er ook bij vermelden dat ik eigenlijk meer series kijk. Op mijn HDD is dat 2-3x zoveel uur kijkplezier.
Hoe zit het met de gemiddelde DBB'er? Kijken jullie veel film?
Alleen op mijn HDD al heb ik een +320 staan die ik al gezien hebben. Vroeger ook altijd Canal+ gehad, dus daar veel films op gecheckt en huurde ook standaard met een kameraad op woensdag namiddag een film, dus zal wel goed boven de 400 liggen.
Moet er ook bij vermelden dat ik eigenlijk meer series kijk. Op mijn HDD is dat 2-3x zoveel uur kijkplezier.
Hoe zit het met de gemiddelde DBB'er? Kijken jullie veel film?
Laatst bewerkt:

, ik zoek nu films via andere regissuers of acteurs of soms gewoon via trailers op youtube
.