Fitness Seller

hoeveel gig geheugenkaartje voor tomtom europe?

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Ik heb zelf benelux op een kaartje van 250mb staan. Maar wil die bende updaten en dat kost geld, aangezien europa heel eenvoudig is te downloaden wil ik die dan maar op me tomtom one zetten. Iemand enig idee hoe groot het kaartje moet zijn?

bvd!

als je dat download kun je toch zien hoe groot het bestand is dus dan moet je een evengrote kaart hebben toch?

Stuur Jaccis even een pm.

• Topic Starter Topic Starter
als je dat download kun je toch zien hoe groot het bestand is dus dan moet je een evengrote kaart hebben toch?

Ja maar dat weet je niet zeker, als je een programma download en je installeert het daarna hoeft het ook niet dezelfde grootte te hebben.

Ja ik voelde me idd net zoals hem toen ik dit aan het posten was :roflol:
Alleen we hebben niet echt goed contact met elkaar, vandaar dit topic.

Kaarten blijven dezelfde grootte, programma's nemen wel toe in grootte als je deze installeert. Als je maps er bij zet dan zullen deze dezelfde ruimte innemen als de ruimte op je HD. Give or take enkele megabytes omdat je mogelijk te maken hebt met blokgrootteverschillen tussen HD en kaartje.

Oke dan me bestand wat ik download is 1.9gig groot als ik dan 2gig kaartje koop hoef ik dan niet terug met de kassa bon om hem te ruilen voor een grotere?

Oke dan me bestand wat ik download is 1.9gig groot als ik dan 2gig kaartje koop hoef ik dan niet terug met de kassa bon om hem te ruilen voor een grotere?

Zou gewoon een 4 gb kaartje kopen, flashgeheugen volproppen is meestal niet de slimste zet.

Oke dan is 13 euro beetje normaal bedrag voor een 4gig kaartje van sandisk?

normale sd, mmmhhh dan kan ik niks hier in het centrum halen kijken wat het kost via internet dan.

Ik heb het er gisteren met iemand anders over gehad, en die zei dat zijn tomtom alleen maar kaartjes ondersteunde tot 2gig dus ga dat eerst maar proberen (misschien dat iemand met hetzelfde probleem er wat aan heeft).

Volgens mij ondersteunt die TomTom alleen normale SD-kaartjes en geen SDHC. Je hebt 4 gb-kaartjes in SD en SDHC. Lastige zal zijn om een 4 Gb SD kaartje te vinden omdat veel 4 Gb kaartjes tegenwoordig alleen maar in SDHC geleverd worden.

Volgens mij ondersteunt die TomTom alleen normale SD-kaartjes en geen SDHC. Je hebt 4 gb-kaartjes in SD en SDHC. Lastige zal zijn om een 4 Gb SD kaartje te vinden omdat veel 4 Gb kaartjes tegenwoordig alleen maar in SDHC geleverd worden.

Dat was het ja, wist alleen niet dat die dingen ook in 4gb waren.

Terug
Naar boven