- Waardering
- 110
Stel je wilt 8 iu EOD nemen, is het dan veel beter om dit te verdelen in 2 of 3 injecties of maakt het niet zoveel uit en kan je ook in 1 keer zetten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou dat niet doen gozer,grote kans dat je opblaast als barbapappa.
Zowiezo alles boven de 2iu verdelen in 2 shots

opblaast? vertel want ik doe al 5 jaar moeite om op te blazen
Hou je vocht vast van hgh? Ben een week ver met 4iu eod.
Bedankt Kriel voor je snelle reply. Heb jij ook een koelbox of zo in de auto om je GH-shot koel te houden of gebruik je iets anders als je het meerdere keren op een dag moet zetten.
Je moet wat karmapunten verdelen over andere members voor je Krieltje weer karma kan geven
Ik heb op mijn werk een koelkastje.
Koop ff een koelingzakje voor je insuline,dat kost paar tientjes,blijft gegarandeert koel
laatst was er toch een post van een onderzoek waarbij het beter was 10 iu in eens te zetten voor spieropbouw pwo, om de dag . En 5 iu per dag voor vet verbranding.
Ik heb ze beide gedaan, blijf voor 5iu in de ochtend./ Bevalt mij beter
hgh blijft een dag, onder warmere omstandig, goed...als je sochtends zet en 10uur later nog een keer dan maakt het niet zoveel uit of het gekoeld bewaard is
hgh blijft een dag, onder warmere omstandig, goed...als je sochtends zet en 10uur later nog een keer dan maakt het niet zoveel uit of het gekoeld bewaard is
ik heb de volgende combi
HGH + provi + testo + t4 + (soms iets van een andere aas), deze comi zorgt voor een perfecte synergy tussen de diverse middelen (uiteraard zijn er nog meer spullen zoals insuline,maar daar blijf ik vanaf)
ja als je echt goed spul hebt kan het 2 weken bij 30+ overleven