MuscleMeat

Hoeveel iu HGH in 1 keer

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Stel je wilt 8 iu EOD nemen, is het dan veel beter om dit te verdelen in 2 of 3 injecties of maakt het niet zoveel uit en kan je ook in 1 keer zetten.

zou dat niet doen gozer,grote kans dat je opblaast als barbapappa.
Zowiezo alles boven de 2iu verdelen in 2 shots

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt Kriel voor je snelle reply. Heb jij ook een koelbox of zo in de auto om je GH-shot koel te houden of gebruik je iets anders als je het meerdere keren op een dag moet zetten.

Je moet wat karmapunten verdelen over andere members voor je Krieltje weer karma kan geven

Zet het gewoon in 2 keer ,tijdens het ontwaken en neem je volgende shot mee in je koelbox.

Lijkt me geen probleem ,toch??

Bedankt Kriel voor je snelle reply. Heb jij ook een koelbox of zo in de auto om je GH-shot koel te houden of gebruik je iets anders als je het meerdere keren op een dag moet zetten.

Je moet wat karmapunten verdelen over andere members voor je Krieltje weer karma kan geven

Ik heb op mijn werk een koelkastje.
Koop ff een koelingzakje voor je insuline,dat kost paar tientjes,blijft gegarandeert koel

laatst was er toch een post van een onderzoek waarbij het beter was 10 iu in eens te zetten voor spieropbouw pwo, om de dag . En 5 iu per dag voor vet verbranding.
Ik heb ze beide gedaan, blijf voor 5iu in de ochtend./ Bevalt mij beter

Ik heb op mijn werk een koelkastje.
Koop ff een koelingzakje voor je insuline,dat kost paar tientjes,blijft gegarandeert koel

Daar heb ik naar gezocht, alleen dat zijn van de FRIO zakjes die je onder moet dompelen in water en dan blijft het 45 uur koel, alleen het is bestemd voor insuline en ze zeggen dat insuline niet boven de 30 graden mag komen, nu moet de HGH tussen de 2 en 8 graden blijven, dus ben er een beetje huiverig voor wat het kan verschrikkelijk warm worden in de auto.

laatst was er toch een post van een onderzoek waarbij het beter was 10 iu in eens te zetten voor spieropbouw pwo, om de dag . En 5 iu per dag voor vet verbranding.
Ik heb ze beide gedaan, blijf voor 5iu in de ochtend./ Bevalt mij beter

Zet je deze in 1 keer, heb je dan geen last van vocht.

Meende dat je er ook altijd proviron bij nam, waarom doe je dit ?? GH werkt toch beter met aromatiserende middelen.

hgh blijft een dag, onder warmere omstandig, goed...als je sochtends zet en 10uur later nog een keer dan maakt het niet zoveel uit of het gekoeld bewaard is

hgh blijft een dag, onder warmere omstandig, goed...als je sochtends zet en 10uur later nog een keer dan maakt het niet zoveel uit of het gekoeld bewaard is

Dat zou mooi wezen, dan is zo'n zakje wel handig. Gewoon bij het ontwaken zetten, nog even een myjector vullen deze in het zakje leggen in de auto en dan om 15.00 of zo weer zetten.

Bedankt Klaas

ik heb de volgende combi

HGH + provi + testo + t4 + (soms iets van een andere aas), deze comi zorgt voor een perfecte synergy tussen de diverse middelen (uiteraard zijn er nog meer spullen zoals insuline,maar daar blijf ik vanaf)

ik heb de volgende combi

HGH + provi + testo + t4 + (soms iets van een andere aas), deze comi zorgt voor een perfecte synergy tussen de diverse middelen (uiteraard zijn er nog meer spullen zoals insuline,maar daar blijf ik vanaf)

Zat zelf ook te denken om provi bij aan te schaffen, want ik heb snel last van vocht, maar meende juist dat HGH goed gaat, juist door het aromatiseren en proviron dit een beetje tegen gaat.

Trouwens hoeveel weken pak je proviron, ook 7 maanden aan 1 stuk door.

eerste maand allleen testo, daarna de comb. De provi pak ik mede ook tege de gyno, heb ik vrij snel last van. Met provi veel minder

Zou toch het risico niet willen nemen goed spul of niet,zonde van je gear.

Jongens je hebt ook kleine koeltasjes, gooi daar een koelelement in en je bent voor een tientje klaar

Terug
Naar boven