AndroidHealthClinic

hoeveel kans op gyno eigenlijk?

XLarge

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik wil eigenlijk weten hoeveel kans je eigenlijk hebt om gyno te krijgen?
{ligt van veel factoren af}weet ik
A:Is het niet zo dat de 1 er gevoeliger voor is dan de ander?
b:En ligt eraan wat voor kuur je neemt?
C:En krijg je het altijd weg met nolva{clomid} in de kuur?
d:Moet je de kuur stopzetten als je bv in de eerste 2weken symtonen krijgt?of gewoon onderdrukken met Nolva{clomid
e: doet het pijn?
f:Wanneer laten opereren?

dat waren ze dacht ik wel

hey kerel, ik zal proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

allereerst wil ik kwijt dat er de laatste 2 dagen een ware antipethie is ontstaan tegen het gebruik van anti-e's omdat Big Cat dit met mooie onderzoeken met de grond gelijk maakt. echter ik kijk nu even naar de praktische kant naar het verhaal en ik blijf erbij dat ik het niet fijn vind om met vocht te lopen cq bitchtits en dergelijke dus dat lijkt me genoeg om een anti-e te gebruiken.

a. ja dat is zeker waar, echter wil je het op safe spelen neem dan een anti-e, zij het in lichte mate. de kuur die jij aan het plannen bent ken ik toevallig en daar zal 25 mg proviron volstaan
b. ja absoluut, neem je een kuur met zwaar aromatiserende middelen (test, deca enz) dan is imo een anti e gewoon een must, zie hierboven de reden waarom
c. nee, gyno is goed te genezen met nolva, maar dat wil niet zeggen dat het altijd te genezen is :) clomid is niet aan te raden aangezien het primaire doel hiervan is het opstarten van testo, dus liever nolva pakken
d. even aankijken, dus nolva nemen, desnoods op 40 mg per dag. durf te wedden dat het dan wegtrekt. houdt het desondanks toch aan dan adviseer ik je sterk om toch wel je kuur af te breken
e. afhankelijk van de persoon, echter gevoelig is het altijd. de ene voelt steken, bij de ander is het gewoon licht gevoelig.
f. laten opereren is je laatste redding als nolva niet meer werkt om te genezen.

hopelijk kan je er wat mee!

groetjes
Michel

• Topic Starter Topic Starter
Latin spirit zei:
hey kerel, ik zal proberen je vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

allereerst wil ik kwijt dat er de laatste 2 dagen een ware antipethie is ontstaan tegen het gebruik van anti-e's omdat Big Cat dit met mooie onderzoeken met de grond gelijk maakt. echter ik kijk nu even naar de praktische kant naar het verhaal en ik blijf erbij dat ik het niet fijn vind om met vocht te lopen cq bitchtits en dergelijke dus dat lijkt me genoeg om een anti-e te gebruiken.

a. ja dat is zeker waar, echter wil je het op safe spelen neem dan een anti-e, zij het in lichte mate. de kuur die jij aan het plannen bent ken ik toevallig en daar zal 25 mg proviron volstaan
b. ja absoluut, neem je een kuur met zwaar aromatiserende middelen (test, deca enz) dan is imo een anti e gewoon een must, zie hierboven de reden waarom
c. nee, gyno is goed te genezen met nolva, maar dat wil niet zeggen dat het altijd te genezen is :) clomid is niet aan te raden aangezien het primaire doel hiervan is het opstarten van testo, dus liever nolva pakken
d. even aankijken, dus nolva nemen, desnoods op 40 mg per dag. durf te wedden dat het dan wegtrekt. houdt het desondanks toch aan dan adviseer ik je sterk om toch wel je kuur af te breken
e. afhankelijk van de persoon, echter gevoelig is het altijd. de ene voelt steken, bij de ander is het gewoon licht gevoelig.
f. laten opereren is je laatste redding als nolva niet meer werkt om te genezen.

hopelijk kan je er wat mee!

groetjes
Michel

Beter antwoord is er volgens mij niet,
Als we jou toch niet hadden...

bedankt ik denk dat veel mensen hier goede info aan hebben.

XLarge zei:
Beter antwoord is er volgens mij niet,
Als we jou toch niet hadden...

bedankt ik denk dat veel mensen hier goede info aan hebben.

thanks voor het compliment kerel, echter de eer die je me geeft is niet helemaal juist....

er is geen perfect antwoord op je vragen, ik geef slechts antwoord op basis van mijn ervaring. het kan net zo goed zijn dat persoon B andere ervaringen heb, maar dat wil nog niet zeggen dat mijn antwoorden de beste zijn, integendeel zelfs kijk maar eens naar de posts van Big Cat

in ieder geval succes met je keuze

ik geloof dat er nog veel zaken zijn die men kan uitproberen om gyno tegen te werken

ik denk dan bv aan dht/vitB6/bromo ed.

en dan nog het rumeur dat sth het zou kunnen verhelpen.. wie weet

alleszinds, ik vind het wat raar dat de meeste mensen die gyno-prone zijn, het tot echte gyno (duidelijke b*ch-tits) Laten worden... ofwel hangt dat af van slechte voorbereiding of te weinig middelen, of fake producten..

ik neem nu ook femara en geen problemen, het enigste waar ik over mijzelf niet tevreden ben zijn puffy niples. Heb ze al sinds pubertijd begon, hoe krijg je dat weg? hardcore cutten volgend jaar of misschien me tepels eraf snijden :)

Terug
Naar boven