AndroidHealthClinic

Hoeveel keer susta per week?

sito

Novice
Waardering
0
Even een vraagje. Mag je susta 250 één keer per week zetten of moet het min over twee keer per week verdeeld worden? Ik lees nogal tegenstrijdigheden..

Het beste is eod. Maar 2 keer per week werkt ook prima. Heb er geen ervaring mee maar gezien de esters houdt je weinig over als je 1 keer per week zet.

Het beste is eod. Maar 2 keer per week werkt ook prima. Heb er geen ervaring mee maar gezien de esters houdt je weinig over als je 1 keer per week zet.

Het maakt niks uit of je het eod/2xpw of 1x pw zet.
Veel mensen denken dat je hem vanwege de prop ester eod moet zetten, maar die lange esters heffen dat weer op.
No-Nonsense Training - Sustanon 250 doorgerekend

Zou gewoon voor 2x per week gaan, injecteerd het prettigst vind ik zelf.

• Topic Starter Topic Starter
2keer per week zetten lijkt me genoeg:P

ik zou zeggen: 2 maal per week zetten is ideaal :D

nog iemand ?

ben het hier niet mee eens. uit ervaring heb ik gemerkt dat sides als acne erger zijn als ik sust slecht 1 of 2 keer per week zet. met eod heb ik hier totaal geen last van. maar met mijn doseringen kom ik meestal wel uit op elke dag injecties :D

-rodge

ben het hier niet mee eens. uit ervaring heb ik gemerkt dat sides als acne erger zijn als ik sust slecht 1 of 2 keer per week zet. met eod heb ik hier totaal geen last van. maar met mijn doseringen kom ik meestal wel uit op elke dag injecties :D

-rodge

junkie ! :D :D

Het is logisch dat EOD wel zou moeten anders gebruik je elke ester gewoon niet optimaal. Dit neemt niet weg dat 2 keer per week ook prima zn werk kan doen:)

. Dit neemt niet weg dat 2 keer per week ook prima zn werk kan doen:)

je merkt idd niet echt verschil qua spieropbouw. maar we willen toch ook onze sides zoveel mogelijk binnen de perken houden. daarom snap ik nog steeds niet dat beginners vaak een overpriced product als sustanon verkiezen boven test-e ???

-rodge

zette sustanon gewoon 2 keer per week en werkte goed

Of je het nou eod zet, twee keer per week of om de 2uur net als Ronnie, gezien de halfwaarde tijd was het volgens mij het beste om het om de 3 dagen te zetten. Correct me if i'm wrong!!

Sustanon het liefst EOD zetten. 2 keer per week kan ook, maar met meer injects heb je meer profijt van je dosis.

1x per week is een grote NO NO!! Je benut slechts een deel van je dosis, met 2 x per week injecteren krijg je met dezelfde dosis een veel hogere bloedwaarde.

Sustanon wordt eod of ed gezet.
Als je minder wil prikken neem je beter enanthate.

Terug
Naar boven