MuscleMeat

hoeveel mg zou ik pakken bij anavar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

NewWarrior

Novice
Waardering
0
Lengte
1m71
Massa
66kg
hey

ik zal me eerst voorstellen ik weeg 66kg bij 1.71m ben nu 11 kg natuurlijk bijgekomen

en ik wil gaan beginnen met mijn 1e kuurtje(4 weken lang) , anavar.

hoeveel mg raden jullie aan pd?

bedankt.

0, laat ons eerst je voedingsschema beoordelen;)

Manmanman 18 jaar, ga eerst es behoorlijk trainen etc... En kom over paar jaar terug, jullie jonge lui pakken veel te snel na kuurtjes, of het vitamientjes zijn .kom es terug als je jaar of 23 bent, ik zelf begon met trainen op me 15 en ging pas aan de zooi op me 23, zodat ik een behoorlijk basis heb, en als ne toch wilt kuren om een zomer beach boy te worden ga je je maar inlezen, je krijgt weinig kans op advies ivm te jong,

Sportieve groeten

• Topic Starter Topic Starter
voedingschema:

dit eet ik eigelijk om de 2 en half uur/ 3 uur.

macaronie, (of aardappelen of rijst met runs hamburger) of 3 a 4 boterhamme EN DAARNA 1 of 2 banane en dan turbo mass gainer

voedingschema:

macaronie, (of aardappelen of rijst met runs hamburger) of 3 a 4 boterhamme EN DAARNA 1 of 2 banane en dan turbo mass gainer

Eerst je voeding is veranderen :)

Laatst bewerkt:
hey

ik zal me eerst voorstellen ik weeg 66kg bij 1.71m ben nu 11 kg natuurlijk bijgekomen

en ik wil gaan beginnen met mijn 1e kuurtje(4 weken lang) , anavar.

bedankt.

Ik zou Richard Vroomen even googlen of beter nog neem contact met 'm op hoe hem Anavar is bevallen.
(je klinkt als RyanFitness of is dat toeval?)

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou Richard Vroomen even googlen of beter nog neem contact met 'm op hoe hem Anavar is bevallen.
(je klinkt als RyanFitness of is dat toeval?)

hoe is hem anavar bevallen dan?

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 16:27 ----------

jullie hebben me nu vanalles vertelt ma ik heb nog steets geen antwoord op mijn vraag?

Van ieder normaal denkend mens zal je ook geen antwoord krijgen.
Je bent net fresh 18.
Ga eerst trainen en een behoorlijke basis opbouwen.
Pas over vijf jaar, ik herhaal: VIJF jaar, zou je misschien eventueel aan medicatie kunnen gaan denken.
NIET eerder.
Doe wat je weet maar weet vooral wat je doet.

wacht tot je 21 bent
je kan makkelijk nog groeien
zonder aas

van 66 kg kun je easy naar 75+
zonder

hoe is hem anavar bevallen dan?

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jun 2012 om 16:27 ----------

jullie hebben me nu vanalles vertelt ma ik heb nog steets geen antwoord op mijn vraag?

GOED dat je niet meer reageert nadat zeker VIER pesonen je antwoord hebben gegeven maar dat heb je gewoon niet gelezen.
Ook heb je gewoon niet gegoogled.
Ik zit er hard over te denken je moeder te bellen en jou je kamer te laten opruimen.

voedingschema:

:rolleyes:

Ik zou eerst dit eens regelen en een aantal jaren wachten, aas gaat het niet oplossen hoor zonder deftig te eten

18 jaar,lees de regels.

GOED dat je niet meer reageert nadat zeker VIER pesonen je antwoord hebben gegeven maar dat heb je gewoon niet gelezen.
Ook heb je gewoon niet gegoogled.
Ik zit er hard over te denken je moeder te bellen en jou je kamer te laten opruimen.

:) Nou moe, je doet me aan een strenge tante denken ;)

Conform onze forumregels dicht. Geen gebruik onder 20.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven