Fitness Seller

hoeveel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

battheus

Novice
Waardering
0
ik heb sustanon en deca ik zou 2ml op een week spuiten 1ml sus en 1ml deca is dat goed ?

en moet ik elke week spuiten of om de 2weken??

ik zou graag wat info krijgen hoeveel en wanneer enzo..

danku..

Je bent 18?? Waarom ga je in godsnaam nu al kuren???
Zoek eerst zelf eens een paar dingen op, want verwacht niet dat mensen je hier alles voor gaan kauwen.
In de stickies staat al wat, en de rest kom je dan zelf wel achter.

Te jong en overduidelijk totaal gebrek aan kennis van zaken.

Begin maar eens met te vermelden hoeveel mg/ml jouw spulletjes zijn. Je stats en je doelstellingen. Daarna krijg je misschien serieuze antwoorden maar niet van mij in ieder geval. Want jij moet lekker nog 3 jaar van de spuit afblijven.

Ik heb speed en cocaine, wat doe ik daar best mee, ik zou ze graag alle 2 nemen, mag dit samen in een joint ? ik heb namelijk tabak en vloeitjes...

Wat is mijn kans om verslaafd te geraken ?

Graag wat info aub...

;-)))

Ik heb speed en cocaine, wat doe ik daar best mee, ik zou ze graag alle 2 nemen, mag dit samen in een joint ? ik heb namelijk tabak en vloeitjes...

Wat is mijn kans om verslaafd te geraken ?

Graag wat info aub...

;-)))

Als je echt immense hoeveelheden hebt, nodig je best mij uit.
Ik zal je wel helpen en uitleg verschaffen :p

Ga 3 jaar hard trainen en als je dan nog niet tevreden bent spuit je dan maar helemaal lek.

ik heb sustanon en deca ik zou 2ml op een week spuiten 1ml sus en 1ml deca is dat goed ?

en moet ik elke week spuiten of om de 2weken??

ik zou graag wat info krijgen hoeveel en wanneer enzo..

danku..

Je bent met 18 te jong om te kuren. Verder heb je geen idee waarmee je bezig bent. Op zo'n manier AAS gebruiken is vragen om lichamelijke problemen.

Ga de komende jaren eerst maar eens goed trainen en eten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven