KumaR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 35
- Lengte
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Mijn dokter zei dat aangeraden wordt om niet meer dan 2 eieren (eigeel eigenlijk) te eten per week!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn dokter zei dat aangeraden wordt om niet meer dan 2 eieren (eigeel eigenlijk) te eten per week!

2 eieren per week is ouderwetsch mijn vriend.
Er is nieuw onderzoek gedaan en je mag beduidend meer eitjes naar binnen werken nu. Wat toen ongezond zou zijn blijkt nu geen kwaad te kunnen.
Smakelijk!

Onzin. Het is al meerdere keren besproken op dit forum en het kan echt geen kwaad om meer eieren (incl eigeel) te eten. In mijn bulk at ik eens ongeveer 50 eieren inclusief eigeel per week, niks aan het handje.
Maar ik vraag me af waarom dokters dat zeggen? Ik neem niet zomaar van alles aan dat ik vind op die gezondheidssites, maar vind het wel opmerkelijk dat mijn dokter het zegt.
Onzin. Het is al meerdere keren besproken op dit forum en het kan echt geen kwaad om meer eieren (incl eigeel) te eten. In mijn bulk at ik eens ongeveer 50 eieren inclusief eigeel per week, niks aan het handje.