XXL Nutrition

hoeveelheid en je gewicht

balle

Cool Novice
Waardering
0
vraagje

iemand weegt 80kg en de ander 120kg
moet je daar nou ook rekening mee houden met de hoeveelheden aas .

ik zelf neem toch aan dat een veel zwaarder iemand ook meer aas moet zetten voor de zelfde resultaten, of zit ik er effe naast???

Volgens mij zit je helemaal goed...

medicijnen en dus ook a.s gaan per kg lichaams gewicht... ervaren gebruikers zijn meestal een stuk zwaarder en gebruiken dus ook meer.... als je al heel zwaar bent en nog nix heb gebruikt zal je toch eff moeten opbouwen wil je niet van je stokje gaan..

Ja voor AS lijkt me wel dat wanneer je zwaarder weegt, je ook meer as moet gebruiken.

Offtopic: Nou ben ik van plan om IGF-1 te gaan zetten. Hoe zouden jullie de dosering laten afhangen van je gewicht? Een beetje moeilijke uitleg maar hoop dat jullie t snappen.

Als je je stats en je ervaring ff meldt kunnen we wat beter meedenken,kerel...

Open ff je eigen topic,is wat overzichtelijker.

Vind de stelling wel een heel logische. Zijn hier uberhaupt formules voor? (Volgens mij wordt er nl bij het samenstellen vd kuur het bw buiten beschouwing gelaten maar ik kan het fout hebben)

Dani zei:
Vind de stelling wel een heel logische. Zijn hier uberhaupt formules voor? (Volgens mij wordt er nl bij het samenstellen vd kuur het bw buiten beschouwing gelaten maar ik kan het fout hebben)

Volgens mij is dat afhankelijk van het middel dat je neemt. Ik heb eens gelezen dat voor deca geldt: 4mg per kg lichaamsgewicht (per week), waarbij boven de 600mg de anabole werking minder stijgt en de bijwerkingen juist wel stijgen. Maar goed, dat lijkt me verder van veel meer zaken afhankelijk (kwaliteit, kuurverleden, wel/geen combi met andere middelen etc)

Helemaal met je eens,Lionel

Terug
Naar boven