MuscleMeat

Hoge dosis HMB

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
Waardering
3
Wie heeft er weleens een HMB 'kuurtje' gedaan met een hoge dosis? Merkte je er wat van? Zo ja, wat was het resultaat en welke dosis heb je genomen?

Heb een tijd lang de "normale" dosis genomen en niks van gemerkt.

Ga even de wijsneus uithangen hier.. gebruik de "search functie..daar is ie voor" :D

Maar antwoord op jouw vraag (voor deze ene keer dan maar hé ;) )

Wat is hoge dosis? Ik heb de pillen van M double you gebruikt.. daar gebruikte is 6 pillen per dag... moet zeggen.. heb het wel gemerkt.. vooral in mijn portemenee, want de resultaten zijn tot nu toe uitgebleven :p

Kortom... werkt niet... maar mischien dat iemand wel positieve ervaringen heeft..

nope, zelfde al Socrates, ook 6 pillen, en alleen me portomonee.
raad het je niet aan

Ik heb onlangs de diedubbele dosis genomen. Had 240 caps en heb er 12 per dag genomen (750 mg) Heb er een kilootje mee gewonnen en het trainen ging ook wel lekker. Vooral in de laatse week (was maar voor 20 dagen) begon het lekker te gaan. Jammer dat ik niet nog een weekje langer kon :(

Maar toch vrij duur voor de mate van effectiviteit. Als ik het zou doen zou ik bij B&F shop drie potjes van 120 caps halen voor 28 dagen (dus 3x de normale dosis). Kost je wel 70 euro.

ook helemaal niks gemerkt je kunt beter NO kopen dat voel je wel

HmB voel je ook nie dude, Het voorkomt alleen spier afbraak! thats it!

SnakeEyes zei:
hehe, jij bent wel erg fan van NO, in bijna elk topic zie ik je erover :p

Zelf ook maar een keer proberen dan ;)

ja fan is veel gezegt :p maar ik voel het toch werken dus vind ik het persoonlijk geen geld in het water zoals andere supps waar je geen reet van merkt

Hé DW.. wat is NO eigenlijk?

ik weet het niet of het heeft gewerkt, had het samen met creatine gebruikt, dus kan niet zeggen of het effect heeft gehad.

ja wat is NO precies iets met zuurstof ofzo en vloeibare creatine wie heeft er ervaring mee

ja goed ze zeggen dat het super werkt maar ik geloof er niks van

Alleen HMB zou ik niet aanbevelen...wel in combinatie met creatine..

HMB is een dief van je portemonnee, dat rijmt. :D

Verder is het het zoveelste product in de never-ending lijn van belachelijke supplementen die, volgens de reclames, onmisbaar voor de krachtsporter zijn!

Laat ze lekker oprotten met hun eeuwige sprookjes! Vanadyl, HMB, wat ook meer, ik heb het allemaal gebruikt. Niks van gemerkt, bij sommigen wel iets maar zodra je stopt, ben je je effect kwijt. Wat een des-illusie! Wat een geld! Geen wonder dat velen hun heil zoeken in 'spullen die gegarandeerd werken'. :D

Terug
Naar boven