Fitness Seller

Hoge hakken voor mannen: "Guys just do it!"

Gayer then the day is....

Niet geschikt voor buffe kerels. Tevens heel gay.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

die homo's beginnen sterk te overdrijven de laatste tijd met hun janettenkuren.
Tis nog niet goed dat ze aanvaard worden in de maatschappij zeker ? Nee,dan moeten ze nog altijd wat overdrijven en extra in de kijker willen vallen .

Dan vinden ze het vreemd dat ze uitgelachen en uitgestoten worden :rolleyes:

this is gayer than being gay

Volgens mij zijn gays niet eens zo gay.

mooi handtasje ook, lekkere vorm

Ontzettend buffe onderarm van de persoon links.

Cool & gedurfd, zou echt waar veel respect hebben voor elke man die ik op hakken zie lopen.

Of het elke man zo goed past, er even sexy mee staat als Princey is natuurlijk een andere zaak.

Kill it with fire!

Cool & gedurfd, zou echt waar veel respect hebben voor elke man die ik op hakken zie lopen.

Of het elke man zo goed past, er even sexy mee staat als Princey is natuurlijk een andere zaak.

Jij verdient het echt om een ban te krijgen :P Straks ga je nog pleiten voor mannen met extensions, nagellak, make-up. Wat is het verschil tussen een man op hakken en een travestiet. Juist, niets.

Mannenhakken??????

vvwOf.gif

OP**

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ehehehehehe faggeyszz

Jij verdient het echt om een ban te krijgen :P Straks ga je nog pleiten voor mannen met extensions, nagellak, make-up. Wat is het verschil tussen een man op hakken en een travestiet. Juist, niets.

:roflol: Vind toch niet als je gewoon stijvolle pumps draagt dat je dan meteen een travestiet bent. En extensions nee, maar nagellak en make-up:yes:.

da noem ik geen mannen ze da zijn wijven

Terug
Naar boven