XXL Nutrition

Hogere doseringen

Rene S

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
95kg
Vetpercentage
10%
Hallo mede bodybuilders,

Ik vraag mij het een en ander af wat betreft de doseringen qua steroïden gebruik.

In mijn omgeving zeggen mensen altijd te kuren met 500 test en 400 tren (qua doseringen bijvoorbeeld). Alleen geloof ik niet dat je van deze doseringen uiteindelijk echt groot gaat worden. Hoe denken jullie hierover en wat zijn jullie ervaringen met hogere doseringen? Zelf gedaan? Hoe was dat? Over wat voor doseringen praten we dan?

Bedankt!

Heb nog nooit iemand meer dan 750-1000 test-e zien gebruiken.
Meer gecombineerd met verschillende AAS i.p.v. debiel hoge doseringen.

Zonder HGH leveren hoge doseringen AAS niet echt veel op, behalve meer bijwerkingen. Beperk je dus tot +- 1,5 - 2 gram AAS als je geen HGH gebruikt.

Gebruik je wel HGH? Hoe meer HGH en hoe hoger je doseringen AAS, hoe meer gainzzzz.

Mijn eerste kuren waren ook in de range van 500 test en 300 of 400 deca bv.
Door de jaren heen ben ik toch wat zwaarder gaan kuren en huidige kuur is 750 test met 600 deca en eerste 5 weken 100mg anadrol per dag.
Waar ik vroeger bleef steken op ongeveer max 92 kg zie ik dat met de dosis te verhogen toch makkelijk 8 a 10kg erbij heb (op ongeveer een tweetal jaar)
Vp is de grootste deel gelijk.
Dus ik ondervind wel degelijk een toename van 8 a 10 kg sinds ik hogere doseringen neem tov vroeger.
En ik ken jongens die op bijna het dubbele zitten en die flink 10 tot 15 kg zwaarder zijn dan mezelf.
Er is zeker een verband tussen dosering en hoe groot je kan worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
@sector Ja dit leek mij ook zo. Ik schommel nu al een aantal jaar rond de 95 kilogram en ga niet echt omhoog. Ben een tijd off geweest en mijn kuuradvies was weer 500 test met 400 dyhidro. Ik vroeg me alleen af of dit niet veel te laag is...

@sector Ja dit leek mij ook zo. Ik schommel nu al een aantal jaar rond de 95 kilogram en ga niet echt omhoog. Ben een tijd off geweest en mijn kuuradvies was weer 500 test met 400 dyhidro. Ik vroeg me alleen af of dit niet veel te laag is...
Op de duur stopt het natuurlijk...
Je kan niet blijven groeien op 500 mg

Je kan best hoog doseren verschilt ook per middel tegen woordig zitten hier niet meer zoveel bodybuilders die zich uiten over hoge doseringen omdat er meteen mensen negatief zullen reageren

1 gram Test met wat Oxy is nog altijd de fijnste kuur die ik ooit gedaan heb. Ook komende blast wordt tussen de 1 en 2 gram Test met Oxy/Dbol of Superdrol. Hier dan wel gecombineerd met HGH en Slin. Ervaar hierop bijna geen negatieve dingen, geen haaruitval, geen acne, m'n humeur is geweldig hele dagen, libido prima maar niet dat overdreven puber-met-2-pikkies-hoge. Vocht valt mee als m'n dieet en cardio in check zijn. Al met al heel prettig.

1 gram Test met wat Oxy is nog altijd de fijnste kuur die ik ooit gedaan heb. Ook komende blast wordt tussen de 1 en 2 gram Test met Oxy/Dbol of Superdrol. Hier dan wel gecombineerd met HGH en Slin. Ervaar hierop bijna geen negatieve dingen, geen haaruitval, geen acne, m'n humeur is geweldig hele dagen, libido prima maar niet dat overdreven puber-met-2-pikkies-hoge. Vocht valt mee als m'n dieet en cardio in check zijn. Al met al heel prettig.
Hoe zijn de Gains? Kdoe binnenkort ook eens een 'high' test only dus ben wel benieuwd

Ik weet ook wel voeding is key voor vocht etc. Maar is het niet gewoon verstandig om een lichte dosis mast-bold-primo erbij te zetten?

Hoe zijn de Gains? Kdoe binnenkort ook eens een 'high' test only dus ben wel benieuwd

As good as any. Op een gram van wat voor AAS ook zul je wel gainen. Qua uiterlijk is 't ook goed, niet zo hard als Tren of high dose Mast maar ook niet zo puffig als op Deca.

Mocht ik ooit beginnen met hgh worden de dosissen toch wel.minimaal 2500/3000mg test e met minimaal 1500 mg bold

Terug
Naar boven