Fitness Seller

Hogere doseringen

Mijn eerste kuren waren ook in de range van 500 test en 300 of 400 deca bv.
Door de jaren heen ben ik toch wat zwaarder gaan kuren en huidige kuur is 750 test met 600 deca en eerste 5 weken 100mg anadrol per dag.
Waar ik vroeger bleef steken op ongeveer max 92 kg zie ik dat met de dosis te verhogen toch makkelijk 8 a 10kg erbij heb (op ongeveer een tweetal jaar)
Vp is de grootste deel gelijk.
Dus ik ondervind wel degelijk een toename van 8 a 10 kg sinds ik hogere doseringen neem tov vroeger.
En ik ken jongens die op bijna het dubbele zitten en die flink 10 tot 15 kg zwaarder zijn dan mezelf.
Er is zeker een verband tussen dosering en hoe groot je kan worden.
Je lichaam neemt op wat het op kan nemen. Hogere dosis betekent over het algemeen meer gains, maar er is wel een punt waarop het gewoon geen nut meer heeft. Hooguit worden dan de bijwerkingen wel erger, maar de voordelen zijn hetzelfde als bij een wat lagere dosis.

Als jij met 1 gram test zonder bijwerkingen 5 kilo aankomt, en met 2 gram test win je 6 kilo met onwijs veel sides. Is dat het waard? Fysiek, mentaal en financieel?

Je lichaam neemt op wat het op kan nemen. Hogere dosis betekent over het algemeen meer gains, maar er is wel een punt waarop het gewoon geen nut meer heeft. Hooguit worden dan de bijwerkingen wel erger, maar de voordelen zijn hetzelfde als bij een wat lagere dosis.

Als jij met 1 gram test zonder bijwerkingen 5 kilo aankomt, en met 2 gram test win je 6 kilo met onwijs veel sides. Is dat het waard? Fysiek, mentaal en financieel?

Tuurlijk is het dat niet waard.
Ik heb altijd getracht mijn dosering zo laag mogelijk te houden.
Max resultaat met zo min mogelijk aas.
maar ik merkte dat ik er op de vorige dosering alles had uitgehaald wat er uit te halen was...

Mocht ik ooit beginnen met hgh worden de dosissen toch wel.minimaal 2500/3000mg test e met minimaal 1500 mg bold

1+1=3 met GH erbij. 4-4,5gr AAS per week is echt totaal onnodig imo, ook met GH. Tussen de 2-3gr i.c.m. GH kun je vrij gemakkelijk richting de 120kg gaan op 175-185cm. Maar als jij bloed wilt zo dik als stroop dan zou ik ook vooral het kuurtje doen dat je daar neerzet ;)

Dat is ook de reden dat vele GH toevoegen, want voor die ene extra KG hoef je het niet te doen idd.

1+1=3 met GH erbij. 4-4,5gr AAS per week is echt totaal onnodig imo, ook met GH. Tussen de 2-3gr i.c.m. GH kun je vrij gemakkelijk richting de 120kg gaan op 175-185cm. Maar als jij bloed wilt zo dik als stroop dan zou ik ook vooral het kuurtje doen dat je daar neerzet ;).
Vrij gemakkelijk naar de 120kg :roflol:

Als het zo makkelijk was dan waren er al heel veel gasten 120kg, maar die zie ik zelden.

1+1=3 met GH erbij. 4-4,5gr AAS per week is echt totaal onnodig imo, ook met GH. Tussen de 2-3gr i.c.m. GH kun je vrij gemakkelijk richting de 120kg gaan op 175-185cm. Maar als jij bloed wilt zo dik als stroop dan zou ik ook vooral het kuurtje doen dat je daar neerzet ;)

Dat is ook de reden dat vele GH toevoegen, want voor die ene extra KG hoef je het niet te doen idd.

Dat je die 120 kilo op minder red geloof ik maar dan duurt het ook zeker langer dan dat je hoger doseert

Vrij gemakkelijk naar de 120kg :roflol:

Als het zo makkelijk was dan waren er al heel veel gasten 120kg, maar die zie ik zelden.

110-120kg op 175-185cm moest dit zijn ;)

Niet iedereen wil natuurlijk perse 120kg wegen. Dat jij nou een midget bent kan ik ook niks aan doen :roflol:

110-120kg op 175-185cm moest dit zijn ;)

Niet iedereen wil natuurlijk perse 120kg wegen. Dat jij nou een midget bent kan ik ook niks aan doen :roflol:
Ik ben midget en dat is de reden dat ik weinig mensen zie die 120kg wegen. Het IQ is weer erg hoog op het forum merk ik :roflol:

Ik ben midget en dat is de reden dat ik weinig mensen zie die 120kg wegen. Het IQ is weer erg hoog op het forum merk ik :roflol:

Zelfs op jouw lengte moet 110kg een makkelijk haalbare optie zijn op niet al te idiote doseringen met wat GH. Omdat ik in de snelheid niet mijn zin volledig had afgemaakt getuigt dat van een IQ kwestie volgens jou? Goede correlatie man :o

En dat jij weinig mensen ziet die deze gewichten aantikken, betekent natuurlijk ook dat ze er niet zijn, eveneens een zeer goede conclusie die je daar trekt.. :rolleyes:

#sisevano

• Like
Waarderingen: Vonk
Zelfs op jouw lengte moet 110kg een makkelijk haalbare optie zijn op niet al te idiote doseringen met wat GH. Omdat ik in de snelheid niet mijn zin volledig had afgemaakt getuigt dat van een IQ kwestie volgens jou? Goede correlatie man :o

En dat jij weinig mensen ziet die deze gewichten aantikken, betekent natuurlijk ook dat ze er niet zijn, eveneens een zeer goede conclusie die je daar trekt.. :rolleyes:
Ik heb ook 110kg gewogen dus dat is het probleem niet lol.

Sorry wist niet dat zinnen aftypen zo moeilijk voor je was.

Wat is dan wel je probleem eigenlijk? :dunno: En wat is er zo grappig?

Typen kan zeker lastig zijn op een maandagmorgen ;)
Ik heb geen idee over welk probleem je het hebt? Ik denk dat je beter weer terug naar bed kunt gaan want ik merk dat maandagochtenden niet voor jou zijn weggelegd.

Mijn eerste kuren waren ook in de range van 500 test en 300 of 400 deca bv.
Door de jaren heen ben ik toch wat zwaarder gaan kuren en huidige kuur is 750 test met 600 deca en eerste 5 weken 100mg anadrol per dag.
Waar ik vroeger bleef steken op ongeveer max 92 kg zie ik dat met de dosis te verhogen toch makkelijk 8 a 10kg erbij heb (op ongeveer een tweetal jaar)
Vp is de grootste deel gelijk.
Dus ik ondervind wel degelijk een toename van 8 a 10 kg sinds ik hogere doseringen neem tov vroeger.
En ik ken jongens die op bijna het dubbele zitten en die flink 10 tot 15 kg zwaarder zijn dan mezelf.
Er is zeker een verband tussen dosering en hoe groot je kan worden.

Ik weet dat je (net zoals ik) niet meer de jongste ben qua leeftijd.
Wat is jouw persoonlijke ervaring qua side effects? Merk je dat je op oudere leeftijd gevoeliger bent geworden voor bijwerkingen dan wanneer je jonger was?
Beetje offtopic maar ik ben wel benieuwd Sector.

Laatst bewerkt:
We praten net of HGH een wondermiddel is, en dat is het natuurlijk niet.

Wat is jouw persoonlijke ervaring qua side effects? Merk je dat je op oudere leeftijd gevoeliger bent geworden voor bijwerkingen dan wanneer je jonger was?

Ik word 41 dit jaar. Bedankt om me eraan te herinneren...
Serieus, in alle eerlijkheid, ik ervaar niet meer sides dan pakweg 5 jaar geleden.
Acné (vooral mijn bovenrug), wat minder goed slapen (vooral in het begin van een blast), wat 'ongeduldiger' zijn met momenten, hematocriet licht boven de bovengrens en cholesterol net binnen de limiet.
Heb onlangs een check laten doen in het ziekenhuis (had een dikke darm ontsteking) en ze hebben toen mijn bloed getrokken.
Nierfuncties waren in orde (ze dachten eerst dat ik nierstenen had).
Bloeddruk is ook ok (heb thuis een bloeddruk meter liggen die ik regelmatig gebruik).
Qua herstel, ik blast en cruise sinds een tijdje. Dit hou ik aan tot volgend jaar want ik plan een wedstrijd te doen in 2019.
Het herstel zie ik dan wel.
Ben zowiezo van plan trt te doen in de toekomst.
Nee ik ervaar niet persé meer sides nu ik stilstaan wat ouder word.
Dezelfde dan toen ik nog een dertiger was.
Eén ding dat ik wel merk sinds een tijdje, en daar ben ik eerlijk in, is dat ik soms mijn erectie minder goed vasthou.
Maar ook dat is sporadisch en ons seksleven lijdt er niet onder. Maar het is wel iets dat vaker voorkomt sinds een jaar ongeveer. Maar het is niet problematisch. Ik hoor van sommige jongens die heel wat jonger zijn dat het bij hun wel problematisch is met momenten...

En jij? Hoe ervaar jij het

• Like
Waarderingen: REJ
Goed topic

Om nog even verder te gaan.
Toen ik nog in Brussel trainde waren er meerdere jongens van boven de 50 die nog kuurden en zij ervaarden niet persé meer sides. Of ze zouden niet eerlijk moeten geweest zijn tijdens onze gesprekken maar dat denk ik niet.
Je merkt aan je lichaam wel dat je geen 20 meer bent maar dat is logisch. Maar ik vind zowiezo dat er overdreven wordt als men over leeftijd praat. Als je sommigen hoort lijkt het wel of je vanaf je 40 afgeschreven bent en het enkel maar bergaf kan gaan.
Ik vind dat onzin.
Ik zou zelf durven zeggen dat ik nu beter train dan vroeger, verstandiger vooral. Ik benader het anders en leef gezonder dan 5 jaar geleden. Gestopt met roken, geen alcohol meer, beter op mijn voeding letten enz.

Ik word 41 dit jaar. Bedankt om me eraan te herinneren...
Serieus, in alle eerlijkheid, ik ervaar niet meer sides dan pakweg 5 jaar geleden.
Acné (vooral mijn bovenrug), wat minder goed slapen (vooral in het begin van een blast), wat 'ongeduldiger' zijn met momenten, hematocriet licht boven de bovengrens en cholesterol net binnen de limiet.
Heb onlangs een check laten doen in het ziekenhuis (had een dikke darm ontsteking) en ze hebben toen mijn bloed getrokken.
Nierfuncties waren in orde (ze dachten eerst dat ik nierstenen had).
Bloeddruk is ook ok (heb thuis een bloeddruk meter liggen die ik regelmatig gebruik).
Qua herstel, ik blast en cruise sinds een tijdje. Dit hou ik aan tot volgend jaar want ik plan een wedstrijd te doen in 2019.
Het herstel zie ik dan wel.
Ben zowiezo van plan trt te doen in de toekomst.
Nee ik ervaar niet persé meer sides nu ik stilstaan wat ouder word.
Dezelfde dan toen ik nog een dertiger was.
Eén ding dat ik wel merk sinds een tijdje, en daar ben ik eerlijk in, is dat ik soms mijn erectie minder goed vasthou.
Maar ook dat is sporadisch en ons seksleven lijdt er niet onder. Maar het is wel iets dat vaker voorkomt sinds een jaar ongeveer. Maar het is niet problematisch. Ik hoor van sommige jongens die heel wat jonger zijn dat het bij hun wel problematisch is met momenten...

En jij? Hoe ervaar jij het

41 jaar is nog jong Sector :Dik wordt volgende maand al 46 jaar.:rolleyes:
Goed om te horen dat je geen verschil ervaart qua side effects.. Ik had altijd het idee dat iemand van 25 jaar meer aankan qua AAS dan iemand van 45 jaar, maar dat is dus allemaal persoonlijke aanleg en gevoeligheid die kennelijk bij jou niet verandert is.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik pas sinds 3 jaar een kuurtje per jaar pak met lichte doseringen, dus ik kan dit niet vergelijken met vroeger of met anderen die meer en frequenter gebruiken.

Wat je schrijft over het vasthouden van je erectie; ik heb dit al een aantal jaren lang en het gebruik van dat beetje AAS heeft dit bij mij totaal niet verandert.
Mijn leverwaardes zijn standaard bij mij altijd al ligt verhoogd (ALAT) en mijn cholesterolwaardes zitten of net tegen, of net over de referentie grens heen. (altijd al geweest)

Mijn gewicht schommelt tegen de 100 kg aan en mijn BF% zal ergens rond de 14% zijn waarschijnlijk. Als ik wat gebruik wil ik het zoveel mogelijk verantwoord doen en alle beetjes die ik meepak is meegenomen. Voor mij geen wedstrijden maar gewoon lekker in je vel zitten, trainen en zo clean mogelijk eten.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven