MuscleMeat

Holland in da Hood (isthisreallife.jpg) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

haha hoor ze praten, echt een nerds jonge:eek:..shiiit
 
Die willie wartaal past er ook goed bij imo.
 
Die willie wartaal past er ook goed bij imo.

zal ie wel veel centen voor vangen want het is volgens mij fking moeilijk om die gasten niet heel de dag uit te lachen, wat die vast wel doet.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
zal ie wel veel centen voor vangen want het is volgens mij fking moeilijk om die gasten niet heel de dag uit te lachen, wat die vast wel doet.

Ik zag in een klein stukje dat ik dan wel heb gezien (dat ze in dat huis van hun aan het rappen zijn met 2 van die "coaches" dat hij het inderdaad erg moeilijk vond om niet in de lach te schieten. Ze kunnen het egt allemaal niet. Goed voor rtl televisie natuurlijk. En hij spekt zijn zakken.
 
Vanavond maar weer is een uurtje lachen dan.
 
De straten van Dokkum zijn echt gevaarlijk.. *rijdt tractor langs* :roflol:
Steek en schietpartijen, my ass! :roflol:

In welke landen word dit uitgezonden? Ik hoop toch niet buiten Nederland want ze halen onze 'reputatie' echt naar beneden haha.
 
iemand gezien met die kleine halve aziaat in een voorstukje met 5 negers om m heen: Im a real ass nigger?

haha word mooi! :trollfacex:
 
iemand gezien met die kleine halve aziaat in een voorstukje met 5 negers om m heen: Im a real ass nigger?

haha word mooi! :trollfacex:

Met dat negerinetje enzo er ook bij :p daar word hij echt hard afgemaakt haha..

Om 21:45 is het zo ver xD
 
Lachen jullie je ook kapot om dat ze vinden dat ze racistisch worden behandeld in die winkels daar? :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Laatst bewerkt:
k15gyv.gif
 
die battles :roflol:
 
Laatst bewerkt:
****ing, sucking nice nice
 
Die gast met die vlechtjes en die pinda kan toch geen real life zijn ?
 
Back
Naar boven