XXL Nutrition

Holland in da hood

Waarom kan ik op rtlxl niet de hele aflevering terugkijken? Hebben jullie dat probleem ook?

omg... die lee-yo komt uit mijn dorp. heb bij zijn broer in de klas gezeten...
volgens mij ging hij dit winnen. zen broer had een uitspraak gedaan die iets was als deze "ja ik mag niks zeggen over wie er gewonnen heeft, maar men broertje zien we niet vaak meer in nl"

hij had toen ook zo'n clip gemaakt om ons dorp te "representen" :(

Laatst bewerkt:
omg... die lee-yo komt uit mijn dorp. heb bij zijn broer in de klas gezeten... volgens mij ging hij dit winnen. zen broer had een uitspraak gedaan die iets was als deze "ja ik mag niks zeggen over wie er gewonnen heeft, maar men broertje zien we niet vaak meer in nl"

hij had toen ook zo'n clip gemaakt om ons dorp te "representen" :(

gvd doe dan ff spoiler allert ofzo :p:roflol:

Die G-low woont hier 2 km verderop ofzo, wat een kneus zeg Jezus... Limburgers worden weer lekker ****ed up neergezet hierdoor :/

die g-low is wel echt de ergste... kmoet nu nog 3 minuten kijken, maar wat hij zegt en doet is echt absurd.

Heb gister op uitzendinggemist.nl eerste aflevering gezien + bonus clips...xD lang geleden dak zogoed gelachen heb!! gangster met een zachte g...xD

• Like
Waarderingen: Stam
Het is nu gefixed op de site, heb eindelijk de hele aflevering kunnen zien. Ach ja, het is wel grappig, maar ik begin genoeg te krijgen van het kijken naar mentaal minder bedeelden. We hebben al zanger Rinus, de mong*len in idols, oh oh cherso, nu dit weer, het is wel een keer genoeg geweest.

Bij mij kon ik op uitzendinggemist ook niet alles terugzien. Klopt idd dat het wel weer n keer genoeg is om zo'n soort programam's te zien, maargoed shit sells.

1 driveby shooting en we zijn van dit zielige programma af.

1 driveby shooting en we zijn van dit zielige programma af.

Niet gaan haten he!! Die gasten spitten gewoon in da hood man!! : "i am the J and watch out L.A." Je weet zelluf!!

"als ik hier zo loop dan voel ik me gewoon thuis weetje"

Kan iemand deze G's even vertellen dat een hood gewoon Amerikaans is voor een achterbuurt. Hij kan net zo goed cool lopen doen in de Bijlmer.

Voorbeeld:
"its hard to grow in the projects" Vinden die gasten retestoer klinken.

Vertaling:
"het best moeilijk opgroeien in een Vogelaarbuurt" Klinkt net ff wat minder.

zonet eerste aflevering gezien.

wat een marginaal uitlach-programma zeg :D

na oh oh cherso nu dit. jullie hollanders zijn daar precies nog goed in :D

Hier in België hebben we alvast Machoman moesten ze ooit de vlaamse variant maken :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=y2aK62SRrWA

Ik ging serieus keihard stuk toen die bolle donkere jonge zei; ik kom uit de gevaarlijkste buurt van nederland, ik kom uit Heerlen

haha n**ga WHAT? waar kom je vandaan? ahahahahah matti doe normaal

donderdagavond weer broeders

Terug
Naar boven