MuscleMeat

Holland Loves Muslims

Christenen haten Moslims, Moslims haten Christenen, Joden haten Moslims, Moslims haten Joden. Spread the love!

Als we allemaal zonen en dochters zijn is het 1 grote inteelt bende.
Atheisme is tot nu toe een van de beste keuzes in mijn leven.

Ik snap alleen de kern actie van dit soort dingen nooit, waarom zoveel moeite doen om het te laten intergreren/elkaar te snappen. Live and let live.. alleen blijken sommige groepen het nodig te vinden om dat nu net te laten.

Christenen haten Moslims, Moslims haten Christenen, Joden haten Moslims, Moslims haten Joden. Spread the love!

Nog eens hetzelfde, waar staat iets van haten? ik haat niemand! man man man toch, irritant dat je men woorden verdraaid. Als je het niet eens bent met iemand dat wil niet zeggen dat je hun haat. Ik ben het niet eens met de atheïsten en toch zijn vele van men beste vrienden atheïst. Haten..... Mijn geloof houdt net in dat ik van de mensen moet houden

Als we allemaal zonen en dochters zijn is het 1 grote inteelt bende.
Atheisme is tot nu toe een van de beste keuzes in mijn leven.

Ik snap alleen de kern actie van dit soort dingen nooit, waarom zoveel moeite doen om het te laten intergreren/elkaar te snappen. Live and let live.. alleen blijken sommige groepen het nodig te vinden om dat nu net te laten.

Die inteelt is hoe dan ook gebeurd hoor, of je in schepping of evolutie geloofd. Met het tweede gedeelte ben ik het volledig eens.

Nog eens hetzelfde, waar staat iets van haten? ik haat niemand! man man man toch, irritant dat je men woorden verdraaid. Als je het niet eens bent met iemand dat wil niet zeggen dat je hun haat. Ik ben het niet eens met de atheïsten en toch zijn vele van men beste vrienden atheïst. Haten..... Mijn geloof houdt net in dat ik van de mensen moet houden

Heb ik jou geciteerd dan? Volgens mij niet, dus waar haal je het vandaan dat mijn posting over jou gaat?

Heb ik jou geciteerd dan? Volgens mij niet, dus waar haal je het vandaan dat mijn posting over jou gaat?

Gaat vanzelf over mij, zo slim ben je toch ook wel. Christenen haten moslims.. Ik ben een Christen en zeg daarom dat het niet altijd zo is. Wie is er tegen iedereen over dezelfde kam scheren?

Gaat vanzelf over mij, zo slim ben je toch ook wel. Christenen haten moslims.. Ik ben een Christen en zeg daarom dat het niet altijd zo is. Wie is er tegen iedereen over dezelfde kam scheren?

Je voelt je aangesproken omdat ik aanhaal dat er Christenen zijn die moslims haten? Het is toch gewoon een feit dat er veel haat onderling is, daarmee zeg ik niet dat iedere christen de moslims haat of andersom. Kwestie van goed lezen lijkt me.

Als je zegt Christenen veronderstelde ik dat je ze allemaal bedoelde, als dat niet je bedoeling is ben ik het helemaal met je eens. Ook ik ben er van overtuigd dat velen de juiste bedoeling helemaal niet kennen en de bal ver mis slaan als ze hun geloof uiten. Vandaar ook dat ik zei dat ik het eens was met de post van, leef en laat leven. Als wij gelukkig zijn, Christen, Moslim, Atheïst of eender welk geloof dan vind ik dat goed Maar willen andere groepen ons hun geloof opdringen dan heb ik er problemen mee, dat is alles wat ik bedoelde met men eerste post in dit topic.

Waar zeg ik dat ik hun haat? je geeft echt altijd een draai aan mijn posts. Ik haat de gedachtengang van de moslims, net zoals jij dat van elke religie zegt. Ik heb nooit ook maar ergens beweerd een mens te haten!

Ach ja, het zal wel aan mij liggen hoor:

Iets meer dan 2000, ben benieuwd hoeveel "echte" nederlanders er bij zaten. Vreemdelingen voor mij zoveel je wil, moslims liefst geen enkele

Je zegt idd niet dat je ze haat. Maar welk gevoel ligt er dan aan je laatste, zéér sterk veralgemeniserende uitspraak? Liefde? Een preek van Jezus?

Zoekt en gij zult vinden, klopt en u zal worden opengedaan... De barmhartige Samaritaan, Jezus die verkeerde met h**ren en melaatsen en ze hielp en genas, de zoon van god, voor wie niemand plek had

Moet denk aan Boudewijn de Groot in Elégie prénatale: Van die onchristelijke kwalen is mijn familie gans bevrijd...

ik hoop niet dat je zult oogsten wat je zaait, waarde marx

ik haat niemand!! Mijn God is zeer zeker niet dezelfde. Om te beginnen heeft mijn God een zoon die Hij heeft gegeven voor onze zonden. Mijn God noemt ons zonen, vrienden.

Ohw jawel. Die 'god' is precies dezelfde. Z'n beschrijving is wat anders... Beetje het verschil tussen een Lada en een Lada sport: de laatste heeft een tennisbal op de trekhaak....

Jezus is natuurlijk Zijn zoon. Ik weet natuurlijk dat het oude testament van de bijbel hetzelfde is als de joden aanbidden en bij hun zeg ik ook dat het dezelfde God is. Maar de Islam heeft gewoon stukjes eruit genomen die ze goed vinden en bijgevoegd wat ze willen. Dienen zij dan nog diezelfde God? Ik vindt van niet. Hun God is Mohammed die een afgodendienaar is en een eigen religie gecreeerd heeft.

Nee, dan de bijbel. Dat is een compleet op zichzelf staand boek :roflol: Hun god is btw 'Allah', de enige god en Mohammed is zijn profeet. Die verkondiging is één van de vijf zuilen van het islamitisch geloof voor zover ik weet.

Die inteelt is hoe dan ook gebeurd hoor, of je in schepping of evolutie geloofd. Met het tweede gedeelte ben ik het volledig eens.

Evolutie en inteelt? Mja... t zal ook eens niet. Maar goed. Verklaar dan de systemen om die inteelt tegen te gaan. Bij mensen (en vele andere dieren) zijn bijv feromonen actief om het tegenovergestelde van inteelt te bereiken. Nogal een bijzonder systeem... Daarnaast zijn de implicaties van inteelt voor de twee ontstaansverklaring nogal verschillend van aard...

Jij iig niet...

Ik ga zelf niet meer op jou in buibderb, het enige wat je wil doen is het geloof altijd maar in het belachelijke trekken en teksten uit de context rukken. Ga je gang. En inderdaad, een ieder zal loon ontvangen naar zijn werken.

Als je zegt Christenen veronderstelde ik dat je ze allemaal bedoelde, als dat niet je bedoeling is ben ik het helemaal met je eens. Ook ik ben er van overtuigd dat velen de juiste bedoeling helemaal niet kennen en de bal ver mis slaan als ze hun geloof uiten. Vandaar ook dat ik zei dat ik het eens was met de post van, leef en laat leven. Als wij gelukkig zijn, Christen, Moslim, Atheïst of eender welk geloof dan vind ik dat goed Maar willen andere groepen ons hun geloof opdringen dan heb ik er problemen mee, dat is alles wat ik bedoelde met men eerste post in dit topic.

no offence, maar hier gaat het dus al fout.

iemand zegt iets en iemand anders veronderstelt dat hij/zij dit of dat bedoelt.
Als iedereen (gelovig of niet) nu eerst eens correct afvraagt wat precies de intentie is van de uitspraak heb je dit soort misvattingen niet en lopen de gemoederen niet gelijk zo hoog op.

iets wat imho binnen religieuze huizen altijd is gebeurt is het aannemen van een bedoeling met een uitspraak of actie.

assumption is the mother of all ****-ups

Ik ga zelf niet meer op jou in buibderb, het enige wat je wil doen is het geloof altijd maar in het belachelijke trekken en teksten uit de context rukken. Ga je gang. En inderdaad, een ieder zal loon ontvangen naar zijn werken.

Ik het geloof in het belachelijke trekken? Dat doet een christen die wenst dat er 'liefst zo min mogelijk moslims binnenkomen' zelf wel. En ik ruk niks uit de context. Ik citeer slecht een 'heilig' boek.

Ik het geloof in het belachelijke trekken? Dat doet een christen die wenst dat er 'liefst zo min mogelijk moslims binnenkomen' zelf wel. En ik ruk niks uit de context. Ik citeer slecht een 'heilig' boek.

Als je de bedoelingen kent van de moslims dan kan je enkel met je gezond verstand zeggen dat ze een gevaar vormen en gaan vormen. Voor mij is iedereen welkom, mits aanpassing. Nogmaals, je kent me helemaal niet. Als je wist wat ik al allemaal gedaan heb voor vreemdelingen in onze omgeving zou je toch wel anders over me denken.

Als je de bedoelingen kent van de moslims dan kan je enkel met je gezond verstand zeggen dat ze een gevaar vormen en gaan vormen. Voor mij is iedereen welkom, mits aanpassing. Nogmaals, je kent me helemaal niet. Als je wist wat ik al allemaal gedaan heb voor vreemdelingen in onze omgeving zou je toch wel anders over me denken.

Ik beweer nergens dat ik je ken. Hooguit de inhoud van het boek dat de basis vormt van je religie.
Niet iedereen is even welkom volgens jou. Dus: ik beweer niet dat ik je ken, maar ik begin me ook af te vragen of je jezelf wel kent: 'vreemdelingen zoveel je wilt, liefst zo min mogelijk moslims.'

Buig het zo je wil.

In Nederland wordt de organisatie van de 'Holland Loves Muslims Petition' bedolven onder hatemails. Sinds het begin van de actie anderhalve week geleden kwamen 1.500 tot 2.000 e-mails met beledigingen of scheldpartijen binnen, zegt initiatiefnemer Farhad Golyardi.

Statement
Bezoekers van de website hollandlovesmuslims.com kunnen hun naam zetten onder een statement dat stelt dat niet iedereen in Nederland een hekel heeft aan moslims. Verder verklaart de tekst dat Nederland ook het "vaderland" van moslims is en "dat zij, net als alle Nederlandse burgers, in hun dagelijks leven kunnen meedelen in de openheid van dit land en de kansen die een democratische samenleving als deze biedt."

Klagers
Volgens Golyardi schrijven mensen onder meer dat ze helemaal niet van moslims hoeven te houden of dat de initiatiefnemers het land uit moeten. Zelf kreeg hij ook enkele sms'jes met dergelijke teksten. Verder probeerden onbekenden de website te hacken, maar dat mislukte.

Verdraagzaamheid
De boodschap van de petitie is er een van verdraagzaamheid, aldus Golyardi. "Maar blijkbaar is die toch heel hard aangekomen. Het is een heel gevoelig onderwerp".

Ondertekenaars
Overigens valt ook het aantal personen dat de verklaring ondertekende, erg tegen. De organisatie had gehoopt er vandaag, tien dagen na het begin van de actie, 50.000 binnen te hebben. Dat zijn er echter niet meer dan ruim 2.000 geworden.

Campagne
De campagne zou eveneens vandaag tot een einde komen met een bijeenkomst in debatcentrum De Balie in Amsterdam. Die is echter uitgesteld tot 20 maart. Golyardi wil dan namelijk ook een selectie van de vele hatemails presenteren. (anp/sam)

zo triest, zo nutteloos..

Als ik zie wat mensen als Spiertje16 en Dannymarx posten weet ik weer waarom ik niet aan die zever van religie meedoe :)

Jezus is natuurlijk Zijn zoon. Ik weet natuurlijk dat het oude testament van de bijbel hetzelfde is als de joden aanbidden en bij hun zeg ik ook dat het dezelfde God is. Maar de Islam heeft gewoon stukjes eruit genomen die ze goed vinden en bijgevoegd wat ze willen. Dienen zij dan nog diezelfde God? Ik vindt van niet. Hun God is Mohammed die een afgodendienaar is en een eigen religie gecreeerd heeft.
Jij verwart mohammedianen met islamieten..

Hoeveel Goden zijn er eigenlijk volgens jou?

Haha precies! Altijd maar lullen over liefde, vrede en vriendschap en dat soort lege praatjes en eigenlijk haten ze elkaar allemaal, inclusief niet-gelovigen.

Terug
Naar boven