MuscleMeat

Hollands Nieuwe

DieselX

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
111
Lengte
1m87
Iemand ervaring met deze provider? Via de Veronica magazine kwam ik bij hun, omdat hun toch wel erg scherp zijn met hun abonnementskosten van mobiele telefoons. Zo kost bijvoorbeeld de nieuwe Huawei bij hun 22,50 in de maand(2 jaar) en bij KPN zit je dan al gewoon op 40 euro in de maand :eek:
Zelfde met Iphone 4, kost bij Hollands Nieuwe 32,50 per maand en bij kpn zit je zo op de 50 euro.

Nu is dit toch wel te mooi om waar te zijn, dus zijn hier dbb'ers die bij hun een abonnement hebben?

Iphone 4 is al 3 jaar oud, zo voordelig lijkt het me niet..?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vroeger at ik altijd haring voor het bffen, kwestie om er al wat in te komen :o

Hollands nieuwe is een dochter van Vodafone, werkt ook gewoon via hun netwerk.

Er wordt meer online geregeld en is bedoelt om mee te kunnen strijden in het goedkopere segment.

Ken 2 mensen die het hebben en beide hadden problemen. Als ik het goed gaat is het goedkoop en niet slecht maar bij fouten is de service ruk. Zou dus liever iets duurder gaan zitten als ik jou was.

• Topic Starter Topic Starter
Ken 2 mensen die het hebben en beide hadden problemen. Als ik het goed gaat is het goedkoop en niet slecht maar bij fouten is de service ruk. Zou dus liever iets duurder gaan zitten als ik jou was.

Heb ondertussen al wat online gezocht naar recensies en zie idd bij een hoop mensen dat de service enorm slecht is. Ga het niet gokken of het bij mij wel goed gaat dus laat het maar zitten :p

Wat een k*tnaam ook, Hollands Nieuwe, wie verzint er nou zoiets.

Terug
Naar boven