AndroidHealthClinic

hollywood workout??????

killabee

Novice
Waardering
2
Lengte
1m76
Massa
86kg
Ey allemaal.. ik zat laatst een beetje rond te kjiken op het net en kwam deze site tegen: [Link niet meer beschikbaar] weet niet of 1 van jullie hem kennen maar ik vroeg me dus af wat dat nou precies is voor m'n gevoel is het bullshit... maar toch die stiekeme twijfel om het gratis pakket toch te bestellen hebben jullie hier ervaring mee? zitten er geen dingen aan vast dat je bv elke maand moet gaan betalen ofzow??of zeggen jullie ook gewoon van na nee niet doen is tog niks...

na hoor het graag van jullie

bedankt alvastt:thumb:

*sarcasm mode on* een kennis van me heeft het gebruikt, en hij is in 4 weken 9 kg in spier aangekomen en hij is van 21 % naar 7 % gegaan.. en dat door alleen deze supplement te gebruiken.. hij heeft niet eens hoeven te trainen .. *sarcasm mode off*

• Topic Starter Topic Starter
hmmm

bedankt voor reactie maar hij had het ook via die website besteld of hoe?? en wat bedoel je met hij is van 21 % naar 7 % gegaan???

bedankt nog:)

bedankt voor reactie maar hij had het ook via die website besteld of hoe?? en wat bedoel je met hij is van 21 % naar 7 % gegaan???

bedankt nog:)

Lees die 'sarcasme mode on'.

Hij loopt te ouwehoeren hier. Want nee, die supps helpen niet/maar minimaal.
Wil je ripped worden ga je naar een gym, hard trainen en 6 keer per dag eiwit rijke maaltijden eten.

Terug
Naar boven