AndroidHealthClinic

holy moly.... lekker ziekenhuis :p

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
Waardering
413
Lengte
1m69
Massa
95kg
Vanmorgen me even laten checken in het ziekenhuis vanwege een plaktest (allergietest met stickers op je rug). Die stickers zijn verwijderd en ze lieten me even 5 minuten alleen achter. Beetje rondkijken.. en wat zie ik?

dozen vol met insuline en spuiten... damn...

best wel onverantwoordelijk van dat ziekenhuis? ik had zo een zooi mee kunnen nemen (tis dat ik netjes ben opgevoed moehoehaa :D)

volgende keer, jat je maar een zooi oke?

• Topic Starter Topic Starter
nee dat doe ik echt niet.. ;)

waarom niet, mietje :D

moe je een knietje...

:D :D :D

Tja onverantwoord mss wel maar je bent een redelijk grote dwaas als je het risico neemt om gepakt te worden om zoiets te jatten als je nou iets echt waardevols mee jat OK, ik zou het niet doen maar als het echt waardevol is is het het risico mss nog enigzins waard.

Hoe wil je dat nu jatten?
Snel naar buiten rennen met die doos? En dat valt niemand op? En de arts die je even alleen liet valt het ook zeker niet op dat jij 'ineens' verdwenen bent en die doos is ook weg...

neej joh.. dozen waren open.. ik had gewoon me jas vol kunnen stoppen..

en persoonlijk zal ik zoiets nooit jatten (ik jat nooit).. maar ze moeten dan net de verkeerde treffen.

insuline buiten de koelkast? was het niet spul wat weggegooid werd?

nope!

stond op de doos insulin en er zaten allemaal verpakte soort van prikkers in. geloof dat er op de doos stond: 200h kan dat?

ofnee iets met iu

uL (microliter) mss.
200uL = 0,2 ml
zou kenne.

KaLe zei:
Vanmorgen me even laten checken in het ziekenhuis vanwege een plaktest (allergietest met stickers op je rug). Die stickers zijn verwijderd en ze lieten me even 5 minuten alleen achter. Beetje rondkijken.. en wat zie ik?

dozen vol met insuline en spuiten... damn...

best wel onverantwoordelijk van dat ziekenhuis? ik had zo een zooi mee kunnen nemen (tis dat ik netjes ben opgevoed moehoehaa :D)

Welk ziekenhuis Kale? Bagdad medical center :D

papa en mams werken allebei in het ziekenhuis, dus lekker alijd aan de insuline etc etc erg handy!!

ondertussen, heeft ie meegenomen, en spuit hij waanhopig elke dag insuline in zijn kont :D

Ik dacht dat we hier pics kregen van lekkere zusters ofzo :| Het mocht weer eens niet zo zijn.

Net alsof de gemiddelde mens eraan gaat denken om insuline en naalden te stelen :rolleyes:

Terug
Naar boven